בעקבות מינויו של ג'ק לו, יהודי שומר מצוות וחבר בארגון ה-OU לתפקיד ראש סגל בית הלבן, שלחו ראשי הארגון האורתודוקסי, מכתב ברכה לנשיא אובמה בו הם מברכים אותו על המינוי וכן מאחלים מזל טוב לג'ק לו. אבי ברמן, מנכ"ל ה-OU בישראל: "הוכחה לכך שניתן לשמור מצוות ובאותה עת להחזיק בתפקידי מפתח בממשל האמריקאי"

 מנכ"ל ה-OU בישראל הרב אבי ברמן(צילום:יח"צ)ראשי ארגון ה-OU, ארגון האורתודוקסים הגדול בארה"ב ובעולם שיגרו מכתב ברכה לנשיא אובמה על המינוי ראש מטה חדש לבית הלבן וברכת "מזל טוב" לג'ק לו אשר יכנס לתפקיד בסוף החודש. ג'ייקוב לוּ יהודי שומר המצוות וחבר בארגון ה-OU , היה האחראי על התקציבים בבית הלבן, ונחשב עוד קודם לכן ליהודי הבכיר בכוורת של אובמה.

לו הינו מזוהה עם הקהילה היהודית האורתודוקסית ופעל לחזק את מעמדה החזיק בעמדה הן בקהילת בית שלום בפוטומק, מרילנד וב- Hebrew Institute בברונקס, ניו יורק.

במכתב ששלחו אמש, בירכו ראשי ה-OU את הנשיא אובמה: "אנו מברכים את הנשיא אובמה על מינויו של ג'ק לו לתפקיד ראש הסגל בית הלבן. קהילת ה-OU חשה גאווה גדולה בעקבות מינויו של אחד מחבריו לתפקיד בעל אחראיות כה חשובה. אנו מאחלים לג'ק לו 'מזל טוב' לרגל מינוי היסטורי זה בדרכו לשירות למען הנשיא והעם של ארצות הברית".

מנכ"ל האו יו בישראל הרב אבי ברמן סיפר כי ג'ק לו מוכר בקהילה היהודית כחבר נאמן של ארגון האו יו,שומר שבת ואדם בעל מידות טובות ודרך ארץ.מדובר כאן ב"מענטש" אמיתי.כיום ניתן לראות בוושינגטון יותר יהודים אורטודוקסים מאי פעם וזאת לא מעט בזכות הסנטור ג'ו ליברמן שפרץ את הדרך לרבים והוכיח ניתן לשמור מצוות ובאותה עת להחזיק בתפקידי מפתח בממשל האמריקאי."