קבוצת הרכב קל אוטו, החמישית בגודלה בישראל, זכתה במכרז הליסינג של קבוצת אינרום תעשיות, בו השתתפו חברות הליסינג הגדולות במשק. המכרז, על עסקת ליסינג תפעולי לצי של כ- 300 כלי רכב, הוא אחד מהגדולים שהתקיימו השנה, שנת האטה בתחום מכרזי הליסינג, שעבר מספר לא מבוטל של רפורמות ותהפוכות בתקופה האחרונה

במסגרת המכרז תספק קל אוטו שירותי ליסינג לכל חברות קבוצת אינרום תעשיות, שהינה אחת מקבוצות התעשייה הגדולות בארץ, הכוללת את החברות נירלט צבעים, שיש אלוני, איטונג, כרמית מיסטר פיקס, אורדן מתכת ויציקות ואורלייט מילניום.

במסגרת העסקה, קל אוטו תעניק שירותים בפריסה ארצית במפעלי ואתרי קבוצת אינרום, לרבות שירות ייחודי במסגרתו תעמיד קל אוטו נציגי שירות אזוריים ייעודיים, אשר ישבו במתחמים מרכזיים במפעלי קבוצת אינרום תעשיות ויעניקו שירות מהיר, נגיש ומקצועי לעובדים במקום לאורך כל תקופת העסקה.

אלדר קורן, מנהל המחלקה העסקית בקל אוטו "הצעד החכם של קבוצת אינרום תעשיות, שבחרו לאחד את דרישות כל החברות, ולייצר מכרז אחד עבור כולם, בהחלט ייצר עבורם עסקה טובה ומשתלמת יותר. ביצענו בחינה מדוקדקת של אפשרויות ניהול צי הרכב בקבוצת אינרום תעשיות, במטרה לתת להם את מירב הפתרונות הנכונים ביותר עבורם בתחום הרכב. "

"בניגוד למגמה החדשה במסגרתה חברות בודקות אפשרות לרכישת רכבים באופן עצמאי כאלטרנטיבה לליסינג, עסקה מסוג זה שנחתמה עם אינרום תעשיות ממחישה שהליסינג עדיין מהווה פתרון אטרקטיבי לעסקים ולחברות, שמבקשות ניהול יעיל, מהיר ומקצועי של צי הרכב ללא כאבי ראש מיותרים. שוק הליסינג ימשיך להתקיים בישראל כי הוא נוח בצורה בלתי רגילה למשתמש העיסקי וחוסך זמן יקר והוצאות מיותרות לארגון" אומר שמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו.

קבוצת קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, ועוסקת במכירה, השכרה, ליסינג וביטוח כלי רכב, בתחום המדיה ובתחום הנדל"ן. בין לקוחות קל אוטו ניתן למצוא חברות מהמובילות במשק: קבוצת מגדל, מכון התקנים, ישקר, מנפאוור, מכבי שירותי בריאות, טמפו, דנאל, ועוד. קל אוטו מפעילה גם את "קל אוטו קולג'" המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי, את סוכנות הביטוח "קל אוטו סוכנות לביטוח", את חברת שילוט החוצות "קל מדיה" ואת זרוע הנדל"ן "קל אוטו פרויקטים".