קל אוטו פותחת השבוע מתחם ענק חדש ב"עיר הרכב" החדשה המתהווה בגלילות. המתחם, שמתפרש על פני עשרה דונם ומכיל אלף מכוניות למכירה, יהיה הגדול בסניפי קל אוטו והיחידי בגלילות שיפעיל גם סניף אאוטלט רכבים בתקציב נמוך ושירות טרייד אין לכל רכב

גלילות הופכת במהרה לעיר הרכב של ישראל וחברות הרכב פותחות סניפים במתחם. כעת פותחת קבוצת הרכב קל אוטו, החמישית בגודלה בישראל, את "קל אוטו גלילות", בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי ₪. הסניף החדש יהווה את הסניף ה- 18 במספר של קל אוטו ברחבי הארץ, ואת הסניף הגדול ביותר שלה.

במתחם "קל אוטו גלילות", המשתרע על פני כעשרה דונם, תציע קל אוטו מלאי של כאלף מכוניות למכירה - רכבים חדשים "מהניילון" והן רכבים יד שנייה. בתוך המתחם יוקם גם סניף אאוטלט רכב נפרד, הראשון בגלילות שיציע כלי רכב בתקציב נמוך, ממקוריות השכרה, ליסינג או מעסקאות טרייד אין, עם היסטוריית טיפולים, במחירים מוזלים במיוחד, החל מ-5,000 ש"ח.

"קל אוטו גלילות" תרכז את כל הפתרונות לרכישת רכב במקום אחד, 2 דקות מת"א: רכישת רכב חדש או יד שנייה ממגוון עצום של יצרנים, דגמים ושנתונים, טרייד אין לכל רכב מכל שנתון, עד 100% מימון בתנאים מועדפים, התחייבות לרכישה חוזרת, אחריות מורחבת לשנה הכוללת רכב חליפי, ביטוח לרכב ושירותי ביטוח בכל תחומי החיים.

במסגרת פתיחת המתחם הענק בגלילות, קל אוטו מציעה מסלולי מימון חדשים ואטרקטיביים במיוחד לרכישת רכב: מסלול מימון ללא ריבית (צמוד למדד) באמצעות לאומי קארד ובנק איגוד, עד 100% מימון בריבית פריים +0.65% ועד 48 תשלומים. מסלולי המימון מוצעים ללקוחות כל הבנקים ע"י מספר גופי מימון.

"התהליך הטבעי של חדירת חברות הרכב למתחם פי גלילות ישנה בעתיד מהיסוד את הרגלי רכישת הרכב באזור המרכז. מגיע לצרכן הישראלי "עיר רכב" כמו זו שמתהווה בגלילות, בה כל חברות הרכב מציעות היצע אדיר של דגמים, שנתונים, מסלולי מימון ומחירים ביניהם ניתן להשוות בנוחות ובשקיפות, והתחרות המרוכזת גם תייצר בסופו של דבר לקוחות מרוצים יותר" אומר שמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו.

פרטים נוספים ב www.calauto.co.il או ב- *6020