tarhanutלקראת יום הצרכן הבינלאומי: המועצה הישראלית לצרכנות תפעיל קו פתוח לצרכנים, בו מומחים יענו על שאלות. הקו יפעל ביום ראשון ה- 14.3.09 בשעות 10:00-15:00 בטלפון: 03-6241034. מנכ"ל המועצה לצרכנות: מודעות גבוהה יותר של הציבור לזכויותיו הצרכניות, תסייע ליצירת תרבות של כיבוד הזכויות מצד בעלי העסקים

כלים

בחמישה עשר במרץ מציינים בעולם את יום הצרכן הבינלאומי, המשמש להעלאת המודעות לזכויותיו הבסיסיות של הצרכן ולשמירתן. לרגל יום הצרכן הבינלאומי, תפעיל המועצה הישראלית לצרכנות קו פתוח לרשות הציבור. הצרכנים יוכלו להציג שאלות במגוון נושאים בתחום הצרכנות, ולקבל פתרון וייעוץ מיידיים.. מועצה לצרכנות תעמיד לרשות הפונים את צוות המומחים שלה, שישיב על שאלות הנוגעות לזכויות הצרכנים. המומחים יענו על פניות בתחומים שונים, כגון: תקשורת, מוצרי חשמל, מזון, ריהוט, תיירות ועוד."הקו הפתוח" הוא רק אחת הפעילויות שהמועצה לצרכנות מקיימת במסגרת יום הצרכן הבינלאומי.

מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, אומר כי מטרת הקו הפתוח היא לעודד את הצרכנים להיות מודעים לזכויותיהם, כדי שיוכלו להגן על עצמם טוב יותר בהתנהלותם היומיומית מול בתי העסק ונותני השירותים. מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות הביע תקווה כי מודעות גבוהה יותר של הציבור לגבי זכויותיו הצרכניות, תסייע ליצירת תרבות של כיבוד זכויות אלה מצד בעלי העסקים.