מקץ שבועיים של חקירה מאומצת שהתנהלה במשרד החקירות של משטרת ערד , תגיש מחר פרקליטות מחוז הדרום כתב אישום נגד 6 צעירים , תושבי ערד, בגין ביצוע עבירות של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה בכוח ובאיומים, סחר בסמים , החזקת סמים , שיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע

ביום 4/7/10 הוזעקו שוטרי תחנת ערד לבית בעיר לאחר שהתקבל דיווח על גרימת נזק ותקיפה של אדם במקום . הנפגע נלקח למסירת תלונה בתחנה וגולל בפני החוקרים את נסיבות האירוע. לדבריו, כמה שבועות קודם לכן התרברב בפני חבריו כי הצליח לשים ידו על אקדח ורימוני הלם.

לאחר שהשמועה החלה להתגלגל היא הגיעה לאוזני החשודים והוא נדרש על ידם להעביר לרשותם את האמל"ח . כיוון ולדבריו המדובר היה רק בהתרברבות ולא היה ביכולתו לספק להם את רצונם, אילצו אותו החשודים לעלות לרכבם ולקחו אותו למקומות שונים בהם חשדו כי האמל"ח מוסתר תוך שהם מכים אותו בכל חלקי גופו .

משלא נמצא האמל"ח , נטלו מדירתו רכוש רב כדי לאלצו להביא בתמורה את הנשק . בשלב מסוים שכנע אותם כי הנשק מוסתר בבית אימו ובהגיעם למקום הסתגר בבית עד לבואה של המשטרה .

בעקבות דבריו הוקם בתחנה צוות חקירה מיוחד בפיקודו של פקד דורון אלוני . הצוות החל בביצוע מעצרם של החשודים וחקירתם, במבצע מיוחד שזכה לכינוי "לחץ אדיר". במסגרת החקירה נאספו ראיות שקשרו את החשודים לעבירות של סחר בסמים ולתקיפתו וחטיפתו של הקרבן . עוד עלה בחקירה כי אחד החשודים ניהל רשת שעסקה בסחר בסמים זאת בזמן שהיה נתון במעצר בית . במהלך החקירה נתפסו 3.5 ק"ג מריחואנה וכן עלה שמו של חייל צה"ל שעל פי החשד סיפק לחבורה אצבע חבלה.

המדינה תבקש בנוסף לכתב האישום חילוטם של שני כלי רכב שעימם עסק אחד החשודים בסחר בסם . בסה"כ נעצרו בפרשה זו 7 חשודים. מחר כאמור תגיש הפרקליטות כתב אישום נגד הנאשמים .