פירסום

(פרסום)

"נשיקות" - קמפיין פרסומי חדש של קרן לב"י למען חיילים, בהשתתפות גיא לובלצ'יק. הקמפיין נועד לעלות את מודעות החיילים לפרויקט "בגרות לוחמים" של הקרן

(פרסום)

הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית מילה ג'ובוביץ נבחרה לפנים של מותג שעוני היוקרה "Jacob And Company". הדוגמנית תוביל את קמפיין הפרסום של המותג גם בישראל. כ- 210 שלטי חוצות יועלו בת"א בלבד

(פרסום)

עדן הראל ועודד מנשה נבחרו כפרזנטורים של רשת FOX HOME לעונת החגים הקרובה בעיסקה בשווי של כ-300,000 ₪

(פרסום)

מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C

(פרסום)

קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם

(זכויות האדם)

הצעת החוק לאיסור פרסום שירותי זנות של חברי הכנסת אורית זוארץ ודב חנין אושרה היום בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. על פי החוק ייאסר לחלוטין פרסומם של שירותי זנות והעובר על החוק צפוי לשלוש שנות מאסר. איסור הפרסום חל על המפרסם, על מכין דבר הפרסום, על מי שמציג או מפיק הצגת תועבה וכן על פרסום פוגע בשלטי חוצות

(פרסום)

תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות, השבוע, בקמפיין פרסומי רחב בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים, בעלות של כארבעה מליון שקלים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ', המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ובבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מה- 23 במרץ בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות

(פרסום)

הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג

(פרסום)

פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר

(פרסום)

משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪