פייסבוק

(דופק החינוך)

ראש עיריית תל-אביב יפו, רון חולדאי, בעבר מנהל תיכון גימנסיה הרצליה, יעביר ביום שני בבוקר שיעור על אמנת הילדים והנוער ל-12 תלמידים משלושה בתי ספר בעיר: תיכון חדש, עירוני ט' ועירוני ד'. במהלך השיעור, שיועבר בעמוד הרשמי של עיריית תל אביב יפו בפייסבוק, ינוהל דיון חינוכי על זכויות ילדים ונוער על גבי הפלטפורמה החברתית הפופולארית ביותר באינטרנט

(מתגייסים למען הסביבה)

המשרד להגנת הסביבה החל השבוע בפעילות במדיה החברתית ( Web 2.0 ), הכוללת נוכחות אקטיבית ברשתות החברתיות - פייסבוק, טוויטר, ערוץ הסרטונים יו טיוב, בלוגים ועוד. הפעילות תתמקד בהעלאת המודעות לנושאי הסביבה שעל הפרק ושיתוף הגולשים בהם

(און ליין)

lisaobermanחברת האופנה "סטטוס" תשתף פעולה עם חברת "באייר", יצרנית הגלולה "יאז" למניעת הריון, בקמפיין הסברתי לצעירות על חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון. במסגרת הפעילות יצולמו בנות צעירות ומובילות דעת קהל, לפרויקט צילומים שייחשף באתר של אופנת "סטטוס" ובדף הפייסבוק שלה. ליסה אוברמן, מ"נולד לרקוד" היא הראשונה שהצטרפה לפרויקט הצילומים

(מחקרים)

Twitter_logoארבעים אחוז מכלל המסרים ב"טויטר" הם סתמיים וחסרי משמעות, כך עולה ממחקר שהציג ד"ר יובל דרור, חוקר אינטרנט ומרצה בביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה. לדיברי ד"ר דרור, "טויטר", המאפשר לגולשיו לפרסם דיווחים קצרים על מעשיהם או הגיגיהם באותו רגע, זוכה להצלחה עצומה של שני מיליון עוקבים בשעה

(פרסום)

קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"

(הרשת)

facebook_3dיישום 3DVIA Player יאפשר למשתמשים להפעיל משחקי 3D ויישומים אחרים בפלטפורמת פייסבוק בקליק אחד בלבד. השילוב של ההפצה ההמונית בפלטפורמת פייסבוק ביחד עם מערך כלי פיתוח 3D חופשיים של 3DVIA, מאגרי תוכן ואירוח ב- www.3DVIA.com, מאפשר לכל אחד מיותר מ- 190,000 משתמשי 3DVIA ליצור, לשתף ולהפיץ יישומי 3D בהם ניתן לשחק במקוון ובפייסבוק

(השוק)

מזרחי-טפחות פונה לאוכלוסיית החיילים ומשיק את פק"ל ההטבות לחיילים תחת הקונספט "הכרטיס במדים" למצטרפים הפותחים חשבון בבנק. חיילים אשר יצטרפו למסלול החיילים יזכו לקבל הטבת הצטרפות ייחודית למזרחי-טפחות -מענק בגובה 400 ₪. בנוסף יזכו החיילים ליהנות ממגוון רחב של הטבות כגון פטור מעמלות ניהול בחשבון העו"ש, הלוואה בריבית אטרקטיבית, 4 פנקסי שיקים חינם, כרטיס אשראי ללא דמי כרטיס ועמלת חיוב נדחה ועוד

(און ליין)

חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

(תיירות בארץ)

dead_sea_7_תחרות שבעת פלאי עולם הטבע מתחממת - בימים הקרובים ישיק משרד התיירות אתר אינטרנט ייעודי ב-8 שפות, במטרה לקדם מועמדותו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע. בנוסף ייצא המשרד בקמפיין במדיה החברתית – פייסבוק, טוויטר ויוטיוב לעידוד ההצבעה לים המלח בקרב הגולשים

(קד"מ)

musicoffeקפה עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לפנות לקהל הצעיר עם המותג קפה נמס עלית והפעם עם קונספט ייחודי וחדשני: "מיוזיקפה", ההופעות האינטימיות של קפה נמס עלית, פעילות קיץ בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח, בהשתתפות אביב גפן, עברי לידר, מוש בן ארי, כנסיית השכל, מרסדס בנד, מופע הארנבות של ד"ר קספר והדג נחש