"לישראל דרוש ראש ממשלה": עשרות רבות של צעירי המחנה הציוני קראו הערב לראש הממשלה נתניהו להתפטר על רקע כישלונו בשמירה על הביטחון

"עשרות רבות של פעילי המחנה הציוני, הפגינו הערב מול מצודת זאב בתל-אביב במחאה על "אוזלת ידו של נתניהו בטיפול בביטחון ישראל.

הפעילים נשאו שלטים שקראו לנתניהו להתפטר על רקע המצב הביטחוני וחוסר השליטה שלו בשטח ומחו על היעדר היוזמה המדינית בשש שנות שלטונו האחרונות של ראש הממשלה.

אורי קידר, יו"ר צעירי העבודה אמר בהפגנה, כי: "הכישלון של נתניהו מהדהד בכל אחד ואחד מהאירועים הקשים של הימים האחרונים. באנו לפה כי נמאס לנו ממדיניות המריחה של ביבי. זה מתפוצץ לכולנו בפרצוף והוא צריך ללכת הביתה. אין שום דרך אחרת".

ח"כ יואל חסון, אמר: "גדלתי במצודת זאב והכרתי מנהיגים שישבו כאן כמנהיגי הליכוד והצליחו להילחם בטרור. לעומת שרון ואחרים- נתניהו נכשל. שש שנים הוא מכהן כראש ממשלה והוא לא עושה דבר כדי ליצור אופק מדיני. שש שנים הוא הפקיר את הזירה הפלסטינית והתוצאה היא עשרות הפיגועים בימים האחרונים. נתניהו לא מטפל ביד קשה בטרור והיום, העם מבין שנתניהו הוא לא מנהיג.

ח"כ איילת נחמיאס ורבין אמרה: "אנחנו שש שנים ללא הנהגה וללא ראש ממשלה. חובתו של נתניהו לדאוג לכך שכל אחד ואחת מכם ומכן ירגיש בטוח. גם ממשלתו של נתניהו אינה מאמינה בו. עומד שר בממשלה בהפגנה וקורא לממשלה לפעול, הלו? אתה חלק מהממשלה! מי זו הממשלה הזו?"

"קשה שלא להזכיר שבקרוב נציין 20 שנים לרצח רבין ואתם כאן היום, ההוכחה שאפשר להתנגד לראש הממשלה בלי להסית וללא אלימות. כדי להפסיק את האלימות חייבים לחזור לשולחן הדיונים ולשרטט את העתיד של כולנו". הוסיפה נחמיאס ורבין