בתום חקירה סמויה וגלויה שנמשכה מספר שבועות על ידי צוות חקירה מיוחד של משטרת ערד, הוגשו אתמול כתבי אישום נגד תושב דימונה בן 18 וקטין תושב ערד בן 16 בגין סחר והספקת סמים לבני נוער בערד

בעקבות מידע שהתקבל במשטרת ערד על קטינים בני העיר הצורכים ומשתמשים בסם מסוג חשיש , הורה מפקד התחנה רפ"ק יוני זייטק על הקמת צוות חקירה מיוחד בפיקודו של קמ"ן התחנה מפקח וולטר קוגן , חוקרת הנוער דומבלו וטה והחוקר עמית פרט .

צוות החקירה הונחה לאתר ולחקור את הקטינים הנחשדים בשימוש בסם , לאתר דרכם את סוחרי הסם ובתום חקירתם להפנותם למסגרת טיפולית [ עודכנו בדבר גם רשויות עירוניות רלוונטיות ] ובעיקר לעלות על זהותם של החשודים בסחר והספקת הסם , לעצור אותם לחקירה ולהביאם לדין .

במסגרת החקירה עוכבו לחקירה 15 נערים ונערות בני 14- 16 בחשד לשימוש בסם . בחקירתם עלה כי את הסם רכשו ממס' צעירים בעיר ונהגו לצרוך את הסם בעיקר בגינות ציבוריות בעיר בשעות הלילה.

בחלק מהמקרים רכשו ישירות מאנשים שהבינו כי ברשותם יש סם , פנו אליהם וביקשו לרכוש מהם ובחלק רכש אחד הקטינים את הסם בעצמו וחלק אותו עם חבריו . בתום חקירתם שוחררו הקטינים והופנו לשרות המבחן לנוער ולאפיק טיפולי .

משנאספו די ראיות , עצרו חברי הצח"מ בוגר בן 18 וקטין בן 14 בחשד כי סחרו וסיפקו את הסם לקטינים. מעצרם הוארך ובחקירתם קשרו עצמם החשודים לחלק מהחשדות נגדם . אתמול הוגש נגדם כאמור כתב אישום .

חקירת האירוע נמשכת , אתמול נעצר לחקירה קטין בן 14 מערד בחשד לעבירות סחר והספקת סם. בימים הקרובים תימשך החקירה ויזומנו לחקירה קטינים נוספים .