פעילי תנועת המאבק השתלטו הלילה על המרחב הציבורי בכיכר רבין לקראת ה"עצרת אחרת" שתערך במוצאי שבת כחלק מאירועי ה12 במאי ברחבי העולם.  עשרות פעילים צבעו שלטי ענק, תלו ופרסו בדים בלילה לבן לקראת עצרת אשר נבנתה ומבוצעת על ידי מאות אנשים

במשך היום חילקו פעילים פליירים ברחבי העיר, דיברו עם הציבור הרחוב והזמינו אותם לשלל האירועים המתוכננים. בשכונות דרום תל אביב נעשה הכנות אחרונות לקראת צעדת השכונות אשר תצא משכונות לווינסקי, שפירא, יד אליהו, התקווה ופלורנטין לכיוון הכיכר.

http://www.youtube.com/watch?v=Xl2TShn3uIA&feature=relmfu

כל הארץ מלאת תכונה לקראת האירועים הפרוסים בשמונה ערים ברחבי הארץ.

דוברי האירועים בערים השונות מדווחים על ההיערכות:

נציגת אירועי ה12 במאי באילת- סיגל כוהנו: "כל מדורות ל"ג בעומר באזור אילת והתהלוכה המסורתית של רבי שמעון בר יוחאי נשטפו בפעילים שחילקו פליירים והזמנות לאירוע והסבירו לאנשים על האירוע המתוכנן לשבת.

בימים האחרונים אילת כולה נחשפת לאירוע בכל מקום בעיר ובדרכים יצירתיות רבות: תליית פוסטרים בתוך כל מונית בעיר, חלוקת פליירים בתוך שקיות לחלות במאפיות, סרטון מקורי שהופץ בקבוצת הפייסבוק "אילתים בפייס" ועוד.

האירוע מחר יתקיים בסימן השכונות בעיר ותחת הכותרת "איך אתה היית רוצה לראות את העיר שלך?". האירוע יחל בצעדה בין השכונות השונות בעיר ויסתיים באירוע מרכזי שיתקיים בבית פיליפ המורה בעיר."

נציג אירועי ה12 במאי בחיפה- יוס ברוך: "הפעילים תלו שלטים ברחבי העיר וחילקו פליירים והזמנות במקומות הבילוי. בכל מקום נתקלו הפעילים בתגובות מעודדות ותומכות. היום הסתובבו פעילי החזית החיפאית בחופים של חיפה וחילקו פליירים והזמנות לאירוע בשבת,

ההפגנה החפאית במוצ"ש תהיה בשילוב של המגזר הערבי והיהודי בעיר, כפי היה לאורך כל חודשי המחאה בקיץ שעבר.

ההפגנה תעמוד בסימן שני מאבקים עיקריים: המאבק של מטפלות המשפחתונים של התמ"ת, המועסקות כעובדות קבלן (רובן מהמגזר הערבי). מאבק זה מובל על ידי ארגון כוח לעובדים.

המאבק הסביבתי נגד חישמול עילי של הרכבת בחיפה. המאבק הוא נגד התכנון לבנות עמודים לגובה של 8 מטרים להעברת החשמל, דבר שיחסום את החזית לים, במקום להשתמש בפתרונות אחרים שקיימים."

נציג אירועי ה12 במאי בירושלים- רועי פורמן: " אתמול התקיימו שתי פעולות הסברה מרכזיות, אחת כללה תליית שלטים וחלוקת פליירים ברחבי העיר והשניה התקיימה בשוק מחנה יהודה, בה הוקם דוכן הכנת חולצות שכל אחד יכל להכין את החולצה שלו לעצרת. התגובות לאורך כל הפעיליות האלה היו חיוביות ותומכות.

האירוע בירושלים יהיה מורכב מכל המאבקים הפעילים בעיר: חברה שיוויונית, מחוסרי הדיור, מאבק דיירים ללא חוזה ועוד. בתכנון שתי צעדות של תא המעברה וצעדה מרחבת המשביר (גן הסוס), שיצעדו יחדיו לעבר בית ראש הממשלה, שם יתקיים האירוע המרכזי."

נציגת אירועי ה12 במאי בקרית שמונה- קרן קסטנברג: "הערב הוקמה בקרית שמונה תנועת המאהל שלקחה את מאהל קרית שמונה שנשאר פעיל מאז הקיץ שעבר ומתכננת לעבור עם המאהל ברחבי העיר. התחנה הראשונה של המאהל היא כיכר צה"ל שבה יתקיים במוצ"ש האירוע המרכזי בעיר.

העצרת  בקרית שמונה תחל בערב בסגנון של אספת עם, בה כל משתתף יוכל לעלות איזה נושא שהוא רוצה שקשור לרוח הכללית של המחאה. לאורך כל היום מחר יתקיימו הכנות והקמת דוכנים בכיכר צה"ל והמשך הפצה של האירוע ברחבי הגליל העליון שכפי השתקיימו בימים האחרונים."

ממארגני האירוע הנמסר: "התכונה ברחוב מרגשת, העם צמא למחאה בקיץ הקרוב. במוצ"ש מתאחדים עם הפריפריה ועם העולם כולו- ולוקחים חזרה את מה ששלנו!"