קמפיין פרסומי חדש לאתר "משרדיה", המשווק ברשת ציוד משרדי, מחדד את המאבק על לב הצרכנים בתחום הציוד המשרדי. הקמפיין, בעלות 700 אלף שקלים, בניהול משרד הפירסום למל-כהן יתמקד ביתרונות אתר "משרדיה". המסר הוא "צא מהאופיס כנס למשרדיה" במקום לממן שכר דירה יקר לחנויות, בלי שיטוטים בחנות, בלי קטלוגים מייגעים ובלי הסברים מורכבים בטלפון

כלים

אתר האינטרנט "משרדיה" משיק השבוע קמפיין פירסומי רחב בעיתונות הכתובה, ברדיו ובאינטרנט. הקמפיין שיימשך כארבעה שבועות בעלות כוללת של כ- 700 אלף שקלים, יתמקד בהשוואת מחירים ותנאי העסקאות מול המתחרים.

הקמפיין יציג את יתרונות אתר "משרדיה" מול המתחרים מבחינת המחירים והשירות המקצועי והמהיר הכולל משלוחים עד הבית בתוך זמן קצר מאד. במסגרת הקמפיין שיושק תחת הסיסמא: "צא מהאופיס - כנס למשרדיה" מודגשים יתרונות האתר האינטרנטי הראשון למכירת צרכי משרד.

לאתר כ-4500 מוצרים שונים באופן קבוע במלאי אותם ניתן, לדברי החברה "להזמין בקלות ובנוחות בלי שיטוטים בחנות בלי קטלוגים מייגעים ובלי הסברים מורכבים בטלפון. ועל כן במקום לממן שכר דירה יקר לחנויות ושאר עלויות, תתקדמו לחנות חנות האינטרנטית המאפשרים ציוד משרדי איכותי במחירים נוחים במיוחד".

הקמפיין ייחשף בעיתונים הארציים: "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" וכן ישודרו זמרירים (ג'ינגלים) ברדיו המקומי באזור גוש דן. הפירסום באינטרנט יכלול פירסום באנרים ברשת הפייסבוק.

כמו כן בתקופת הקמפיין שיימשך עד לאמצע חודש ינואר 2011, ייהנו לקוחות "משרדיה" משורת מבצעים והטבות, כולל הטבה לרוכשים באתר בהיקף של 350 שקלים לפחות, שייהנו מהנחה של 50 שקלים בנוסף למבצעי ההנחות ולמחירים האטרקטיביים הקיימים באתר.

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום למל – כהן והצוות: הסופרווייזר- יוסי כהן, ארטדירקטורית עירית עזרא, התקציבאית נועה נחימוביץ והקופירייטר תומר רוזנמן.