DSC_5693במסגרת פעילות מטה משפחת שליט התקיימה לפני כשלושה חודשים צעדה שיצאה מביתם במצפה הילה לירושלים כדי לעורר מודעות ציבורית ולהעביר מסר לממשלת ישראל. מאז סיום אותה צעדה יושבת משפחת שליט באוהל מחאה מול בית ראש הממשלה. במהלך החודש האחרון נוצר קשר בין משפחת שליט לעיריית עפולה באמצעות יואל מרשק, ממארגני המצעד וראש מטה המבצעים בתנועה הקיבוצית, במטרה לקיים עצרת. ראש העיר אבי אלקבץ נענה בחיוב, ולעצרת הגיעו למעלה מ- 10,000 איש

כלים

במסגרת פסטיבל שילובים התקיימה עצרת למען שחרורו של החייל החטוף, גלעד שליט, בפארק חי העמק, לעצרת הגיעו למעלה מ- 10,000 איש ששהו בערב ההופעות הגדול בפארק. אביבה ונועם שליט נפגשו עם ראש העיר אבי אלקבץ, מטה הפסטיבל, נציגי משפחות שכולות ותנועות הנוער בפארק חי העמק בפגישה אמוציונאלית במיוחד. בפגישה העביר ראש העיר אלקבץ מסר של תמיכה ואחדות, חיזק את ידם של המשפחה ונשא תפילה לשחרורו.

לאחר המפגש התנהל מצעד לתוך האמפיפארק ואלפי המבקרים הריעו בתשואות מרגשות ובדמעות עצורות. יניב בוגנים, מנכ"ל פארק חי העמק, ניהל את העצרת והזמין לבמה ראש העיר אלקבץ שנשא דברים למשפחת שליט, הודה למארגני העצרת, שיבח את פעולות המשפחה ובנאום רהוט ומשכנע חיזק את ידם של אביבה בת עפולה שנולדה בעיר ואת נועם שליט במאבקם המסור והשקול.

אלקבץ הדגיש, כי לא ניתן להשאיר חיילים בשטח וכי מסר זה חשוב להמשך תפקודו של צה"ל וצמיחת הערכים בקרב הנוער. נציגת הנוער אחינועם הלוי נשאה דברים בשם תנועות הנוער. לבסוף הוזמן לבמה נועם שליט שהודה לעיר עפולה ולמארגני העצרת וציין כי זהו תמרור אזהרה לראש הממשלה לפני החרפת המאבק. "בני נמצא במצור כבר ארבע שנים. חיי בני הפכו למעין סחר מכר, אני פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולשר הביטחון אהוד ברק, לקחת סיכונים מחושבים ולהביא לשחרורו של גלעד בטרם יהיה מאוחר מידיי, תודה לראש העיר אבי אלקבץ על תמיכתו".

נועם ואביבה שליט מקווים שנתניהו ייקח אחריות, יראה את הקהל העצום גם בעפולה ובכל הארץ שמגיע ותומך ויקבל את ההחלטות הנכונות. אל הבמה המרכזית באמפיפארק הובאה במיוחד חיפושית, רכבו האישי של גלעד שליט שהפך לסמל במאבק.

יניב בוגנים ציין כי סביב הפארק התנהל מסע לשחרורו, הפארק כולו היה צבוע בשלטי גלעד שליט, חולקו סרטים צהובים לתמיכה בשחרורו והוקם מטה מהבוקר לשחרורו. להקת המחול הורה עפולה בניהולה של יפה מאיר הוזמנה לפתוח את הערב בריקוד מיוחד לגלעד ולאחר העצרת החל ערב המופע של כוכבי כוכב נולד 8, פאבלו רוזנברג ועומר אדם.