עשרות נשים הפגינו הבוקר נגד "מכתב הרבניות" והרבנית סטרנה דרוקמן. כ- 20 נשים, שהגדירו עצמן "בנות ישראל" התייצבו הבוקר מחוץ למרכז המסחרי בקרית מוצקין וחילקו מנשר תחת הכותרת "מי שגזען לא יהודי"

ישראל ממשיכה לתסוס בעקבות פרסומו של מכתב הרבניות הגזעני הקורא לבנות ישראל לא לעבוד יחד עם הגויים, לא להסתובב לידם ולא לצאת איתם פן יהיו נתונות בסכנת "קללות, מכות והשפלות" ובכך יעשו מעשה "שיוציא את הדורות הבאים מהעם היהודי" (מתוך נוסח מכתב הרבניות).

בתגובה למכתב ארגנה ברית "חושך לגרש" הפגנת נשים בקרית מוצקין, נגד הרבנית סטרנה דרוקמן, בה גינו המפגינות את המכתב והזכירו כי "היהדות אינה גזענית וחשוכה ומכתב מסוג זה מכתים את היהדות בכתם שחור בל ימחה. המכתב הוא המשך לגל הגילויים הגזעניים הפוקד אותנו לאחרונה בכל פינה ומשניא את היהדות על הציבור." אמרו ב"חושך לגרש".

"מכתב הרבניות, עליו חתומה הרבנית סטרנה דרוקמן מעירנו, מזכיר את שיטותיהם ומעשיהם של הגרועים בשונאי ישראל, כאילו למדו בקפידה את מסכת ההסתה והדמוניזציה שקדמה לשנות חורבנה של יהדות אירופה", אומרת קרן שאגי, מארגנת ההפגנה, "נילחם בגזענות הזאת ויחד נגרש את החושך ,לא ניתן שיחרבו את היהדות"