חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי השלימה מהלך של מיתוג מחדש, במטרה להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית

כלים

כיום, צריכת הדגים השנתית בארץ עומדת על כ-20,000 טון דגים טריים וכמות משולשת של כ-60,000 דגים קפואים המיובאים מחו"ל.

חברת דגת הארץ, המשווקת דגי בריכה ישראליים, זיהתה באמצעות מחקרי שוק שערכה את החסמים שבקניית דגים טריים ברשתות השיווק והצליחה לפתח קונספט חדש : נתחי פילה של דגים טריים, נקיים, חתוכים וללא עצמות המוצעים במגשית אטומה, במשקל 400 גרם.

שיטת האריזה הייחודית במגשית שומרת על טריות הדג ועל איכותו.

דגת הארץ מציעה מגוון רחב של נתחי דגים טריים באריזות ממותגות אותן ניתן לרכוש ברשתות השיווק.

במסגרת המהלך, בחרה דגת הארץ לוגו חדש ואריזות חדשות לדגים הטריים, באמצעות סטודיו פוירשטיין. האריזות (מגשיות) בעלות כיסוי שקוף ובכל אריזה שולבו צילומים והצעות הגשה לארוחת דגים עם מרכיבים האופייניים למטבח הישראלי והים-תיכוני .

לדברי שי אגוזי, מנהל השיווק של חברת דגת הארץ: "הקונספט שפיתחנו בדגת הארץ בא לענות על חסמים צרכניים בשוק הדגים הטריים. עבור רוב הישראלים, דג טרי הוא מוצר עם זמינות ונגישות נמוכה – אפשר לרכוש אותו רק בחנויות דגים מתמחות או בשווקים, בשעות ובימים מצומצמים. נוסף על כך ישנה בעיית מהימנות אצל הצרכנים בכל הקשור לטריות ולמקור של הדג. פילה דג ישראלי טרי זמין בכל יום ושעה ברשתות השיווק, ההכנה קלה ומהירה ולא נדרש ידע קולינארי מקדים כדי ליהנות מנתח טרי וטעים של דג"

שי אגוזי הוסיף ואמר כי: "צריכת דגים טריים בישראל אינה מפותחת ונמוכה בהשוואה למערב אירופה וארה"ב, כשהסיבות העיקריות לכך הן חוסר זמינות של דגים טריים ברשתות המזון הגדולות, חוסר נגישות למקורות של דגים טריים, וחשש של הצרכנים לגבי מהימנותם של מקורות הדג וטריותו. כיום כ-70% מהמזון שנמכר בארץ נרכש ברשתות הגדולות והמאורגנות (שופרסל, מגה, חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ואחרים) בעוד שרק 2-3 אחוזים מהדגים הטריים נמכרים ברשתות אלו והשאר נמכרים בשווקים ובחנויות דגים מתמחות. אנו, בחברת דגת הארץ, בחרנו כמטרה להעלות את המודעות לערכים הבריאים של הדג הישראלי הטרי יחד עם היתרונות המעשיים שיש לדג טרי מפולט מוכן להכנה ביתית".

דגת הארץ השלימה בימים אלה מהלך של עיצוב אריזות ומיתוג מחדש לסדרה רחבה של נתחי פילה של דגים טריים נקיים שגדלו בבריכות דגים בישראל. דגת הארץ מציעה לצרכנים את המוצר שהכי בריא וקרוב לטבע באריזה אסתטית ונוחה השומרת על הטריות, הטעם והערכים התזונתיים של דג טרי.

חברת דגת הארץ השקיעה במהלך כ-3 מיליון ש"ח ובימים אלה החלה לשווק מגוון אריזות של דגת הארץ במקררים ייחודיים ברשתות השיווק.

אודות דגת הארץ

דגת הארץ החלה לפעול באוגוסט 2008 והיא בבעלות קבוצות מגדלי הדגים המובילות בישראל, אשר שמו להן למטרה לפתח את שוק הדגים הטריים בארץ התמקדות בפיתוח מוצרים בעלי ערכים מוספים בנושאי איכות ובריאות, כשרות, פיקוח וטרינרי הדוק על כל שלבי הגידול,

מוצרי החברה כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

לאתר דגת הארץ: www.d-h.co.il