הזמנה מרגשת הגיעה למייל של סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ איוב קרא, בה התבקש  ע"י יו"ר מפלגת "החופשיים התימנים" בתימן להשתתף בוועידה בבירות בירת לבנון, תחת הכותרת "עתיד תימן והצרכים לבניית מדינה חילונית חדשה". בשיחה שהתנהלה בין קרא ליו"ר המפלגה מר עבדו בשר, הביע בשר הביע את רצונם של התימנים לשתף פעולה עם ישראל בתחומים המדיניים והכלכליים והטכנולוגיים. לדברי בשר, מפלגתו רואה בישראל מפתח מרכזי וחשוב להצלחת המהלך לבניית מדינה חילונית חדשה בתימן

סגן השר קרא העביר לאגף הביטחון במשרדו את ההזמנה מצורפת לבקשה לאישור נסיעה מאתגרת זו, אך הביטחון דחה את הבקשה וסירב לאשר אותה בשל הסכנות הכרוכות בביקור זה.

לעומת זאת אושר לקרא קיום פגישות עם הנציגים התימנים במדינה אירופאית. הפגישות, שצפויות להתקיים בחודשים הקרובים, יהיו הראשונות של נציג ישראלי רשמי עם בכירים מתימן.

סגן השר קרא אמר: " זרועות הביטחון צריכים לחשוב על הקמת יחידת אבטחה מיוחדת למקרים שיש בהן צורך לנסיעות חשאיות בכל מדינה , ובעיקר בשל השינויים בעולם הערבי והפתיחות של גורמי אופוזיציה בכל מדינות ערב, שרואים בישראל מפתח להצלחת כל שינוי דרוש בעולם הערבי, שהרי לאחרונה הליגה הערבית ומדינות מהמפרץ הפרסי מבקשות לעמוד בתיאום עם סגן השר קרא להפסקת האלימות בסוריה".