הצורך בשירותים סוציאליים וכלכליים שונים, שיתמכו בעובד ויצרו עבורו את הקרקע הטובה ביותר לעבוד, לפתח מוטיבציה ונאמנות לחברה וליצור עבורה את המוצר שהוא נועד לייצר, בכל תחום שהוא, הוא ברור.

כלים

ככל שניתן לעובדים שלנו יותר אמצעים להטיב ולשפר את שגרת היום שלהם, כך הם יעבדו באווירה נעימה, יעילה ויצרנית יותר. כרטיס הטבות לעובדים היא דרך מצויינת לשפר את שגרת היומיום של העובדים שלכם וליצור שגרת עבודה טובה יותר.

כרטיס הטבות – קווים לדמותו

כשאנחנו מדברים על כרטיס הטבות לעובדים אנחנו מדברים בעיקר על כרטיסים שמאפשרים להם לרכוש מוצרים במחירים מוזלים, להנות מארוחות צהריים במסעדות או מקפה של בוקר לפני העבודה בבית הקפה האהוב עליהם, לצאת לטיולים וחופשות בהנחות משמעותיות או אפילו לרכוש בסופרמרקט במחירים אטרקטיביים. יש שפע של כרטיסי הטבות שנוגעים בתחומים שונים בחיים. כרטיס ההטבות בנוי לרוב על מתן הנחות במקומות מסויימים ולעיתים מקום העבודה טוען את הכרטיס בסכומים מסויימים שמאפשרים לעובד לקנות או לקבל הטבות. בהרבה מאד מקומות עבודה מחולקים כרטיסי הטבות שמתמקדים בארוחות. באמצעות הכרטיסים האלו ניתן להנות מארוחות צהריים במהלך הפסקות מהעבודה, בהטבות לקניית קפה ומאפה ועוד שלל אפשרויות שמקלות על שגרת היום הארוכה של העובד כיום.

כמה יתרונות לכרטיס אחד

מתן תנאים טובים לעובדים: כרטיס הטבות הוא גילום של תנאים טובים. הוא נותן לעובד את התחושה הנכונה שמאחוריו עומד גוף שרוצה להטיב איתו, לתת לו עוד משהו שיוכל לעזור לו במהלך היום. חברות שמחלקות כרטיסי הטבות יוצרות למעשה מעין מועדון לקוחות שמורכב מהעובדים שלהם, שמקבלים לצד המשכורת גם צ'ופרים והטבות שהופכים אותם לנאמנים יותר ולכאלו שמעריכים יותר את מקום העבודה שלהם.

ניהול שגרת יום טובה יותר: העובדים היום מבלים במשרד או בבית העסק שעות ארוכות. הם זקוקים להפסקות מסודרות וליציאה מהשגרה הזו מדי כמה שעות. כרטיסי ההטבות מוציאים את העובדים שלכם לאותה הפסקת צהריים משחררת במסעדה או לכוס הקפה הדרושה מחוץ למשרד. באמצעות הכרטיסים נהנים העובדים מהטבות במסעדות שמציעות ארוחות עסקיות לשעת הצהריים ושאר אפשרויות. ההטבה הזו חשובה מכמה סיבות: הצורך בשחרור והפסקה במהלך יום העבודה הארוך, יצירת שגרה של אכילה נכונה ומסודרת אצל העובד והקלה כלכלית באמצעות ההטבות שהוא מקבל.

פיתוח הרגלים בריאים אצל העובדים: חשוב להשקיע מחשבה ולפתח אורח חיים בריא גם בתוך מקום העבודה. זהו נושא חשוב שהיום נמצא על שולחנם של מנהלים בכל רחבי העולם. הקשר הישיר בין מספר השעות שהעובדים מבלים בעבודה ובין אורח חיים בריא הוא ברור. מנהלים רבים בונים תוכניות שמעודדות אורח חיים בריא, פעילות גופנית, תזונה מלאה ובריאה ופעילויות העשרה כדי לפתח אצל העובדים מודעות. כרטיסי ההטבות מסייעים בפיתוח שגרה של ארוחות מסודרות ובריאות והימנעות מאכילה על המחשב, הזמנת ג'אנק פוד או ויתור על אכילה בכלל.