הבחירות לועידת הליכוד הסתיימו. ח"כ דני דנון מנהל קמפיין לבחירתו לתפקיד נשיא ועידת הליכוד- כדי למנוע את שריון אהוד ברק בליכוד. רה"מ בנימין נתניהו הודיע על התמודדותו. דנון: "אשמור על הליכוד חזק לקראת הבחירות הכלליות"

אהוד ברק. צילום: עדי כהן צדק
אהוד ברק. צילום: עדי כהן צדק

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון, יתמודד על תפקיד נשיא ועידת הליכוד מול רה"מ בנימין נתניהו: "לא אאפשר שריונים לברק, לא אתן לליכוד לפזול שמאלה- כנשיא ועידה אייצג את ערכי הליכוד האמיתי, ולא את ערכיהם של מיקי איתן או דן מרידור" אמר דנון.

לדבריו, הוא מנהל קמפיין להתמודדתו לתפקיד נשיא ועידת הליכוד מזה מספר חודשים, בכדי לשמור על התנועה בקו הימין האידיאולוגי שלה ולמנוע פזילה שמאלה שתגרום לליכוד לקבל אליו צנחנים משוריינים ולאבד מנדטים בבחירות הכלכליות: "האידיאולוגיה הלאומית היא שמאחדת את התנועה ועלינו לשמור עליה בכל מחיר" אמר דנון.

צירי ועידת הליכוד שנבחרו בחודש האחרון, מעוררים את המערכת הפוליטית הפנים ליכודית והיום (ב'), במהלך ישיבת סיעת הליכוד, הודיע רה"מ בנימין נתניהו שהוא מתמודד לתפקיד נשיא הועידה, בכדי לוודא שלא יהיה מהלך להחזרת הכוח למרכז הליכוד: "אני מתנגד בתוקף שמרכז הליכוד יבחר את חברי הכנסת", אמר.

דנון הגיב על התמודדותו של רה"מ: "אני מתמודד בכדי לשמור על האידיאולוגיה הלאומית של הליכוד מפני גורמים בעלי אופי שמאלני, שינסו להשפיע על אופייה של התנועה בשנים הבאות- ליכוד אידיאולוגי הוא ליכוד חזק"