חברת הביטוח מגדל הבינה שכדי להביא למודעות הציבור הרחב ובעיקר לצעירים את נושא תחום הביטוח והפנסיה צריך למצוא דרך ייחודית ושפה קלה וקלילה. ואכן, הסדרת האינטרנטית הקומית החדשה "פאני" עושה את העבודה. והסדרה הולכת וצוברת תאוצה מדי יום

כלים

תחומי הביטוח והחיסכון הפיננסי נחשבים בעיני רבים ובעיקר בעיני הצעירים כתחומים מסובכים , מורכבים – מוצרים בשפה שאינה ברורה. ואכן צעירים נוטים להדחיק את הצורך האמיתי לחסוך לפנסיה, או לבטח את עצמם.

כדי לקרב את הציבור ולהגדיל את המודעות לחשיבות הנושא בחרה מגדל לעשות מהלך שיווקי מקיף במתכונת ייחודית שעיקרה תוכן בידורי ממותג . למשימה הזו גייסה מגדל את מיטב הכוכבים: חנה לסלאו, עידו רוזנבלום, אריק זאבי, אלין לוי, עינת שרוף, מאיר סוויסה, סמי הורי, מיכל ינאי ומרינה קבישר.

מאז עליית התכנית "פאני" באתר mako בתחילת החודש, צפו ב-5 הפרקים וב"מאחורי הקלעים" מעל לחצי מליון (כמעט 600 אלף) גולשים .

הפרקים עוסקים בסוגיות חשובות ורציניות (ביטוח סיעודי, ביטוח בריאות, דוחות פנסיוניים ועוד) אבל בשפה פשוטה שכולם מבינים. הגולשים צפו ב"פאני" באתר מאקו, ביוטיוב ובפייסבוק – לשם נרשמו גם כ-4000 חברים חדשים בתוך זמן קצר מאוד.

הפתעה מתגלה כאשר מפלחים את מספר הצפיות לפרק – הפרק של אריק זאבי זוכה בשלב זה להכי הרבה צפיות (177K), אחריו מרינה (148K) ואלין (96K)... כל שבוע עולה פרק חדש עם כוכב חדש. השבוע יעלה הפרק עם סמי הורי שיעסוק בחשיבות של ביטוח דירה.