איננו בטוחים כמה עלינו לשבח את אזור היער השחור שבמרכז אירופה, אך לומר שמדובר באזור מדהים שחובה לבקר בו – יהיה אנדרסטייטמנט.

היער השחור ידוע בנופיו המגוונים, בהם משובצים כפרים קטנטנים, בסמוך לעיירות גדולות יותר. תוכלו לגלות שם מרכזי תרבות עתיקים, הטומנים בחובם סמטאות צרות וישנות, מרוצפת אבן ומפותלות, בתי אבן-עץ מיוחדים ויפים, ארמונות, טירות ומבצרים. תוכלו להרגיש את ההיסטוריה ממש על בשרכם – היסטוריה בת מאות שנים של כפר, התפתחות, תרבות מוסיקה, אוכל ועוד.

חנויות בוטיק

תוכלו, כמובן, לערוך קניות בחנויות הבוטיק הקטנות והצבעוניות שבדרכים ובניגוד אליהן – יתאפשר לכם גם לעבור חוויית שופינג במרכזי מסחר גדולים יותר, תוך שאתם רוכשים מתנות לקרוביכם שנותרו בבית או אף מזכרות לימים בהם תרצו להיזכר בטיול ייחודי זה. בין המזכרות שתוכלו למצוא – תכשיטים ומוצרי מלאכת יד המאפיינים את האזור. אל תפספסו ביקור באירועי תרבות המתקיימים מפעם לפעם (בקשו לקבל עדכון ממרכזי התיירים) וכן במוזיאונים וכיו"ב.

אידיאלי לטיול משפחתי קיצי

היער השחור הוא מקום אידיאלי לטיול משפחתי בתקופת הקיץ. דיל ליער השחור לא יהיה קשה למצוא, בעיקר באם תבצעו את החיפוש המתאים ותדעו לסנן עסקאות שאינן מתאימות לכם, בכדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. כיצד תוכלו לבצע את הסקר? פשוט מאוד: תוכלו להקליד את צמד המילים "דיל ליער שחור" וכך לקבל רשימה מפורטות למדי של סוכנויות המציעות דילים הכוללים טיסה, בתי מלון וייתכן שאף רכב שתוכלו לקבל היישר בשדה התעופה, או באחד מסניפי חברת ההשכרה.

העיר פרייבורג

תוכלו לבקר בעיר פרייבורג – מהגדולות שבערי גרמניה וגם הקיצית ביותר (קחו בחשבון שבעונת הקיץ, היא תהיה קיצית במיוחד, גם אם לא יהיה חם ממש כמו בארץ). יש בה כנסיה מפורסמת (מונסטר) שבסמוך אליו – שוק לממכר מיטב הפירות והירקות מתוצרת חקלאי האזור, כמו גם מוצרי מלאכת יד מסוגים שונים. במרכזה של עיר ססגונית זו, ישנם רחובות רבים משובצי אבן – מעין מדרחובות ידידותיים, בהם תוכלו לסייר ולערוך קניות. במידה שאינכם חובבי קניות (שלא לומר – משתעממים מאוד מכל חוויה כזו), תוכלו ליהנות פשוט מהליכה לאורך הרחובות הצרים של העיר, לצד תעלות המים העתיקות, בהן תוכלו לשכשך את רגליכם.

כולנו אוהבים חופשות ולמעשה – כולנו זקוקים לחופשות ועונת הקיץ היא עונה בה משפחות נוהגות לצאת לחופשות מאורגנות מראש, בעיקר מהסיבה שהילדים נמצאים בחופשת הקיץ שלהם. טיול ליעד כלשהו באירופה לא אמור להיות יקר מדי (אלא במידה שהחלטתם לשכון במלון כמו "מריוט" או מלון יקר בסגנון הזה). באם אתם מחליטים לארגן את הטיול המשפחתי שלכם בעצמכם, הרי שתחסכו בכך כסף רב.

דיל ליער השחור היא אופציה נפלאה עבור בני משפחה המעוניינים לצאת לטיול יחדיו, להתגבש וליהנות מחברה משפחתית חמה.

כלים