חברת "סרמוני", יצרנית תה פרימיום המובילה בישראל, השיקה לכבוד האביב שלושה טעמים חדשים ומרעננים בסדרת התה הצבעונית והיוקרתית של סרמוני: חליטות של מנטה, לימונענע וקמומיל.

כלים

החליטות מיוצרות מגריסה עדינה של עלים, פרחים וחלקים שונים של הצמחים, באיכות משובחת. חליטת הקמומיל מיוצרת מפרחי הקמומיל עם נגיעות של עלי מנטה, חליטת לימונענע מיוצרת מעלי לימונית ונענע, וחליטת מנטה – מעלי המנטה. החליטות ארוזות בתוך מעטפות נייר איכותיות, סגורות הרמטית, לשמירה על האיכות והארומה.

כל חליטה מוצעת באריזה צבעונית בגוון ייחודי לה, בעיצוב יוקרתי ומרהיב. אריזת חליטת המנטה מוצעת בגוון טורכיז, אריזת הקמומיל בגוון זהב, והלימונענע בגוון צהוב-ירקרק. בכל מארז 25 מעטפות נייר. החליטות החדשות מצטרפות למגוון הטעמים המוצעים בסדרה הצבעונית של סרמוני, בהם: קאלסיק זהב, ארל גריי, פירות יער, תה ירוק סיני ועוד.

החליטות מאופיינות בטעם וארומה עשירים. לפי הרפואה הטבעית לצמחים השונים סגולות בריאותיות רבות, כגון - המנטה - ממריץ, מרענן, משכך כאבים, מסייע לטיפול בשפעת והצטננות; הקמומיל – מרגיע, עוזר לעיכול, מסייע במצבים של נדודי שינה, טיפול בדלקות עיניים (לשימוש בשקיקי התה כקומפרסים); הנענע גם כן מסייעת לעיכול, נגד בחילות, והרגעת כאבים.

הצעה להכנת משקה לימון נענע מרווה: חולטים 5 שקיקי לימונענע בכוס מים רותחים כ- 5 דקות. מוציאים את השקיקים. שופכים את החליטה לקנקן ומוסיפים מים קרים וקרח עד לכמות של ליטר. ממתיקים עם סטיביה, מי סוכר, או כל ממתיק אחר.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד"צ העדה החרדית.

מחיר: 15.90 ₪ (למארז של 25 שקיקים).

ניתן להשיג ברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, קסטל מרקט ועוד, ודרך האתר www.ceremonietea.co.il.