חברות מרצ לדורותיהן נפגשו היום בביתה של מייסדת מרצ שולמית אלוני לרגל יום האישה הבינלאומי וכאות הוקרה על פעילותה של אלוני למען קידום נשים

עשרות חברות מרצ, ובהן יו"ר המפלגה ח"כ זהבה גלאון, חברות הכנסת לשעבר פרופ' נעמי חזן ודר' ענת מאור, כלת פרס ישראל רות רזניק, חברת מועצת העיר ת״א תמר זנדברג, ד״ר יהודית בובר אגסי ממייסדות רצ, עו"ד מיכל עדן, שרון אורשלימי, מיכל רפאלי סמנכ״לית יס ועוד שורה של נשים פעילות ומשפיעות בחברה הישראלית, השתתפו בצהריים (יום ו' 9.3) במפגש נשים בביתה של מייסדת מרצ ח"כ לשעבר שולמית אלוני לרגל יום האישה הבינלאומי שחל אתמול.

המפגש, שאורגן על ידי פורום הנשים של מרצ, נערך כאות הוקרה לשולמית אלוני על פעילותה רבת השנים למען קידום מעמדן של הנשים בישראל.

שולמית אלוני: "סוגיית מעמד האישה עמדה על סדר היום של מרצ מיום הקמתה ונזקפים לזכותה שורה ארוכה של חוקים נגד אלימות כלפי נשים ואלימות מינית, ולאחרונה גם ביטול הניסיון להעלות את גיל הפרישה לנשים, הפללת הלקוחות בזנות ואבטחת הכנסה לנשים מוכות שיצאו ממקלטים".

עוד הוסיפה אלוני כי "מרצ פעלה יותר מכל מפלגה אחרת, ובטוחני כי תמשיך לפעול תחת הנהגתה של ח"כ זהבה גלאון ביתר שאת נגד תופעות של אלימות והדרת נשים ולמען שחרורן והעצמתן במרחב האישי והציבורי".