ביוזמתו של חה"כ הרב חיים אמסלם, נערכה בכנסת קבלת פנים לד"ר יהודה דוד, שזוכה במשפט הדיבה בפרשת א-דורה. דוד: " בימים האחרונים בעקבות הזיכוי, ישנם גילויים חדשים בפרשה שנבדקים ומאומתים כעת. צריך להביא לכך שאף אחד לא יעז להוציא דיבה על צה"ל ועל מדינת ישראל"

היום (רביעי), הגיע לכנסת ד"ר יהודה דוד, שזכה בערעור במשפט הדיבה שהתנהל נגדו בפרשת משפחת א-דורה. חה"כ הרב חיים אמסלם יו"ר תנועת עם שלם, ערך לכבוד ד"ר דוד ובני משפחתו קבלת פנים במשכן הכנסת, בהשתתפות חברי כנסת, מכרים, בני משפחה וחברים מהקהילה הצרפתית בישראל.

חה"כ הרב אמסלם פתח את האירוע בתיאור מלחמתו העיקשת של ד"ר יהודה דוד בכלי התקשורת הצרפתית. חה"כ הרב אמסלם אמר: "בקיץ האחרון שימשו מילות השיר "פתאום קם אדם בבוקר, ומרגיש כי הוא עם, ומתחיל ללכת", כדי לתאר את ההמונים שהתגבשו למחאה. אני סבור שמילות השיר מבטאות את פועלו של ד"ר דוד, שקם, ומתוך האחריות העצומה שחש כלפי עם ישראל, השמיע בעוצמה את דברו, והכחיש בתוקף את טענות השקר כנגד חיילי צבא ההגנה לישראל. ד"ר דוד קיים הלכה למעשה את המאמר בפרקי אבות "במקום שאין אנשים השתדל להיות איש".

הרב אמסלם קישר את הדברים גם לסערת חוק טל: "תנועת עם שלם שד"ר דוד נמנה על תומכיה, חרטה על דגלה את אחדות עם ישראל. דוקא ביום כזה, כששאלת הנשיאה המשותפת בנטל עומדת וניצבת על סדר יומה של מדינת ישראל, מראה ד"ר דוד בפועלו, סמל ודוגמה ליהודי תלמיד חכם, רופא מומחה, האוחז יחד בסייפא ובספרא. הוא לא רק ממלא את חובתו, אלא עושה מעל ומעבר לנדרש ממנו, מתוך מסירות ואמונה גדולה בצדקת הדרך".

חה"כ זבולון אורלב אמר כי יש לפתוח מחדש את תיק א-דורה ולהשתמש במחקרים שנעשו כדי להוכיח את מוסריותו וצדקתו של צה"ל. חה"כ נחמן שי אמר כי הוא פנה ללשכת רוה"מ כדי לחדש את הטיפול בעניין, מתוך ציפייה שדוקא נתניהו, שמבין בהסברה, יקח את העניין לידיים, אך הוא טרם קיבל תשובה.

גם חברי הכנסת אורי אורבך, אורי אריאל, השר דניאל הרשקוביץ ופרופ' אריה אלדד, ברכו את ד"ר דוד והודו לו על פועלו.

ד"ר יהודה דוד נשא דברים ואמר: "המערכה רק החלה. בעוד שמונה ימים יתנהל דיון במשפט השלישי שמתנהל נגד העיתונאי הצרפתי פיליפ קרסטני, זאת לאחר שזוכה בשני משפטים קודמים. בימים האחרונים בעקבות הזיכוי, ישנם גילויים חדשים בפרשה שנבדקים ומאומתים כעת. צריך להביא לכך שאף אחד לא יעז להוציא דיבה על צה"ל ועל מדינת ישראל".

חה"כ הרב חיים אמסלם העניק לד"ר דוד מגן בהוקרה על מאבקו העיקש ועל מסירותו למען עם ישראל.

מוקדם יותר התקבלו ד"ר דוד ובני משפחתו בלשכתו של יו"ר הכנסת ראובן ריבלין ולאחר מכן ישבו ביציע האורחים בעת דיון בהצעה לסדר שהגיש חה"כ אריה אלדד בעניין הזיכוי והודעת הממשלה על השתתפות בהוצאות המשפט של ד"ר דוד.