החל מהיום תנהל חברת "טיימינג קמפיינים תקשורתיים", בבעלות רמי שדה, את מערך האסטרטגיה, הדוברות ויחסי ציבור של קמפיין המאבק במפעלי הגז בחוף דור. לאחרונה עלה חוף דור לכותרות בעקבות גילוי הגז בשדות הגז "דלית" ו"תמר" שלאורך חופי הים התיכון

כלים
בעקבות גילוי זה הודיעו חברות קידוחי הגז ("נובל אנרג'י" וקבוצת "דלק") כי הן מתכננות להקים מפעל לקליטת הגז בחוף דור. כוונה זו הביאה להקמת מטה מאבק של תושבי האזור, הטוענים כי יש להקים את מתקן הגז בלב ים כפי שנהוג בעולם ואסור להיכנע לרצון היזמים להקים מתקן יבשתי אשר יוזיל את עלויות ההקמה ויזרז את מכירת הגז.

לטענת מטה המאבק, בו חברים כל ישובי האזור והמועצות זכרון יעקב, חוף כרמל ופורדיס, הקמת מפעלי הגז תביא לאסון לאומי בהיבטים של בטחון, בטיחות, סביבה ותכנון לטווח רחוק.

לחברת "טיימינג קמפיינים תקשורתיים" ניסיון רב בניהול מאבקים וקמפיינים ציבוריים. טיימינג ליוותה בעשור האחרון גופי ממשל, ארגונים ללא מטרות רווח ומאבקים ברמה הלאומית והמקומית בנושאים מגוונים. טיימינג מעניקה שרותי אסטרטגיה, יחסי ציבור, דוברות, קידום מכירות ולובינג וכן שירותים משלימים כגון פרסום, גרפיקה והפקת חומרי הסברה.

בין הקמפיינים שניהלה החברה בעבר ובהווה: קמפיין המאבק נגד הקמת שדה תעופה בין לאומי בעמק יזרעאל, תוכנית "הולכים על חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה, קמפיין "שקית אחת פחות" של המועצה לישראל יפה, קמפיין הצלת שונית האלמוגים במפרץ אילת של עמותת "צלול", קמפיין רכש כחול לבן עבור איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים, קמפיין "יוצאים מעזה חוזרים לציונות" ועוד רבים.

בין לקוחות החברה בעבר ובהווה: חברת "סולארפאוור" המובילה את השוק הסולארי בישראל, מנהלת הכנרת,המועצה לישראל יפה, עמותת "צלול", המפקד הלאומי, ועוד רבים אחרים.