כלים

קבוצת "אופיר טורס" חתמה על הסכם בלעדיות עם חברת RocketShip Tours המשווקת הבלעדית טיסות ברכב החלל Lynx של חברת XCOR. החברה מתעתדת להפעיל טיסות לחלל החל מ- 2012

קבוצת אופיר טורס, קבוצת התיירות הפרטית הגדולה בארץ, חתמה על הסכם בלעדיות עם חברת RocketShip Tours המשווקת הבלעדית של טיולים ברכב החלל Lynx.

ה- Lynx הוא רכב חלל מהפכני שהוכיח עצמו באלפי ניסויי מבחן (שעדיין מתקיימים) ומצויד במנועים של חברת XCOR הנחשבים מהבטוחים בענף וידועים בעמידותם. ה- Lynx משלב תכונות בטיחות רבות ומנועיו מכוסים בטבעות מגן מיוחדות. במקרה חירום יכול ה - Lynx לנחות בדיוק כמו מטוס רגיל. הוא מגיע למהירות של מאך 2 ולגובה מקסימאלי של 200 אלף רגל.

טיסות ה- Lynx מיועדות לטייס ומשתתף אחד בלבד, שיעבור ארבעה ימים של הכשרה במרכז החלל של NASA באריזונה. הטיסה עצמה תצא מנמל התעופה מוהאב (Mojave) בקליפורניה.

ה- Lynx מגיע לייעודו בחלל תוך 4.25 דקות. זמן הטיסה הכולל הוא כ- 30 דקות. מבעד לחלון ה- Lynx ניתן לחזות בתצוגה מלכותית של כדור הארץ על רקע צבע הדיו השחור של החלל. ממקום המושב ניתן להפנות מבט כלפי מעלה ולפנים ולהביט בנוף מנקודת מבט פנוראמית.

אחד מטייסי ה- Lynx הוא קולונל ריצ'רד סיירפוס (Col. Richard Searfoss), אסטרונאוט NASA לשעבר, אשר יצא פעמיים לחלל במעבורת החלל קולומביה (פעם אחת כטייס ופעם אחת כמפקד המעבורת) ופעם נוספת במעבורת החלל אטלנטיס.

לתוכנית "חוויית RocketShip Tours " מחיר היכרות של 95,000$ . בהזמנה מראש נדרש תשלום מקדמה בסך 20,000$ הניתן להחזר מלא עד 90 יום טרם קבלת השירותים המוזמנים. המחיר כולל 5 לילות במלון יוקרתי, הכנה לטיסה, טיסה ברכב החלל ומזכרות מהטיסה כגון DVD.

בועז וקסמן, יו"ר קבוצת אופיר טורס: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו חוויה בלתי נשכחת ולהציע להם טיסות לחלל במחצית מהמחיר שמציעים המתחרים. הסיסמא של קבוצת אופיר טורס 'עולם נפלא בהישג ידך' מקבלת חיזוק משמעותי עם החתימה על ההסכם עם RocketShip Tours".