טיולי ג'יפים מהווים דרך מהנה ומרגשת ביותר לחקור את הטבע, את השבילים שהרכב הפרטי שלנו לא יכול להגיע אליהם ואת האזורים במדינה שלא יוצא לנו לראות בדרך כלל. עבור אינספור ישראלים המשוגעים לעניין מדובר בשגרה של ממש – מדי סוף שבוע עולים על הג'יפים ויוצאים לחקור עוד חלק מישראל.

כלים

עבור אנשים רבים, וביניהם גם כאלו אשר יוצאים לטיולי ג'יפים בחו"ל על בסיס קבוע, הופך הג'יפ לדרך אטרקטיבית ביותר לחקור לא רק את ישראל, אלא גם מדינות אחרת. להלן כמה רשמים אודות מדינות אחרות בהן עורכים טיולי ג'יפים בחו"ל , כדרך לראות ולחוות את אותה מדינה או אותו אזור בצורה מרגשת ובלתי נשכחת

מרוקו ומדבר סהרה – אחד המדברים היפים והמפורסמים בעולם אשר מהווה מוקד משיכה לאינספור טיולים ממונעים מכל רחבי העולם. החולות של הסהרה בשילוב הערים הציוריות של מרוקו הופך את האזור ליעד פופולארי ביותר בקרב חובבים מושבעים של טיולי ג'יפים. גם הרי האטלס במרוקו נמצאים במסלול טיול זה, ומוסיפים נופך הררי ועוצמתי למסע.

רג'סטאן – רג'סטאן היא מדינה מדברית בתוך הודו, המשלבת בין תרבות הודית צבעונית וקסומה לבין שטחים מדבריים מהפנטים הצבועים בגוונים רבים של צהוב, חום וזהב. טיולי ג'יפים רבים נערכים ברג'סטאן, כאשר מומלץ במיוחד לא לפספס את ג'איסלמר – העיר הזהובה והציורית הנמצאת בקרבה לדיונות הגדולות של המדינה ומציעה חוויה עתיקה וסוריאליסטית במידת מה.

איסלנד – טיילים רבים מעידים כי איסלנד היא אחת מפיסות האדמה היפות והמרשימות ביותר בעולם. במסגרת טיול ג'יפים באיסלנד ניתן לחוות ולחקור את האי לעומק, על שלל הקניונים והסלעים הוולקניים, המפלים, הנהרות והרי הגעש המאכלסים את האזור. טיול ג'יפים באיסלנד יקרב אתכם להרי הגעש הפעילים, לגייזרים היורים סילונים של מים חמים מן האדמה, לנהרות הגועשים ועוד.

גיאורגיה והרי הקווקז – גיאורגיה מהווה יעד פופולארי ביותר עבור טיולי ג'יפים שכן מדובר במדינה בעלת טבע פראי ומרשים, כולל רכס הרי הקווקז המפורסמים. התרבות המקומית ידועה כמכניסת אורחים כאשר הכפרים המקומיים ניחנים באווירה עליזה ומהנה עבור תיירים, כולל אוכל משובח, יין רב וריקודים אל תוך הלילה. טיול הג'יפים ייקח אתכם לאגמים המרהיבים של הקווקז, למערות המעניינות של גיאורגיה ולעוד מגוון אטרקציות נוספות.

הערים האבודות של קמבודיה – קמבודיה מספקת חוויה אסיאתית אותנטית, במיוחד כאשר תרים בה בג'יפים אשר יכולים להביא אתכם לערים הקסומות והאבודות של התרבויות העתיקות של האזור. שדות אורז ירוקים וציוריים, אוכלוסייה מקומית נדיבה ומכניסת אורחים ומקדשים עתיקים ומעוררי השתאות – את כל אלו ועוד ניתן לחוות בכמה ימים של טיול ג'יפים מודרך ברחבי קמבודיה.

אלו הן רק כמה טעימות ממגוון טיולי הג'יפים המסקרנים שיש לעולם שמחוץ לישראל להציע לנו. כל טיול כזה מהווה חוויה בלתי נשכחת, הן מבחינת החוויה המוטורית, הן מבחינת החוויה התרבותית הייחודית והן מבחינת הנופים עוצרי הנשימה.