לאחר השעית האספקת של דחפורי די-9 לישראל, פעילי שלום יהודים אמריקאים מגבירים את הלחץ על חברת "קטרפילר" להפסיק את האספקה לחלוטין. דובר "הקול היהודי לשלום": "אנו מעודדים מאד מהשעית אספקת הדחפורים אך דורשים הפסקה מוחלטת, כל עוד מדינת ישראל משתמשת בדחפורים להפרת זכויות האדם של הפלסטינים והבדואים בנגב"

לאחר שבשבוע שעבר נמסר על השעיית האספקה של דחפורי די-9 לצה"ל ולסוכניות אזרחיות של ממשלת ישראל, מגביר ארגון "הקול היהודי לשלום" שמרכזו בקליפורניה שבארה"ב את המסע הציבורי בדרישה מחברת "קטרפילר" להפסיק לחלוטין את אספקת הדחפורים. חברת "קטרפילר" החליטה להשעות את אספקת הדחפורים עד לסיום ההליכים המשפטיים נגד ממשלת ישראל בהם פתחו הוריה של רייצ'ל קורי, פעילת השלום האמריקאית שנהרגה בשנת 2003 מפגיעת דחפור כזה כאשר ניסתה למנוע הריסת בית פלסטיני בידי צה"ל.

"במשך שנים אנו מנהלים מסע ציבורי ודורשים מחברת קטרפילר להכיר באחריותה לשימוש שממשלת ישראל עושה בדחפורים האלה, לפגיעה קשה בזכויות האדם והרס מסיבי של בתי פלסטינים בשטחים הכבושים וכן של אזרחים ערבים בתחומי ישראל עצמה, במיוחד בכפרים הבדואים בנגב" אומר סידני לוי, דובר "הקול היהודי לשלום". "עד עכשיו הנהלת החברה ניסתה להתעלם מאיתנו, אבל עכשיו אנחנו רואים שהמאבק משפיע ומביא תוצאות והם נאלצים להתחיל להכיר באחריותם. זה מאד מעודד אותנו, אבל זה לא סוף פסוק. אנו נמשיך במסע, נפגין ונאסוף חתימות ונלחץ עליהם עד שההשעיה תיהפך להפסקה מוחלטת של אספקת הדחפורים".

"הקול היהודי לשלום" קיים בשנים האחרונות, בשיתוף עם תנועות אחרות, הפגנות מול משרדי חברת "קטרפילר" ומול אירועים מסחריים שקיימה, וארגן משלוח של אלפי מכתבי מחאה אל החברה. המוחים גם רכשו מניות של חברת "קטרפילר" כדי שיוכלו להשתתף באסיפות בעלי המניות ולהעלות בהן שוב ושוב הצעות החלטה להפסיק את אספקת הדחפורים לישראל. המסע קוים בשיתוף עם ארגונים באירופה וכן עם ארגוני שלום ישראלים כדוגמת גוש שלום.

מייסדי "הקול היהודי לשלום" הם יהודים אמריקאים המתנגדים למדיניותה של ממשלת ישראל ולכיבוש הישראלי בשטחים הפלסטיניים, ומטרתם לפעול כיהודים כנגד ההנהגה הרשמית של יהודי ארה"ב, אשר נתומכת בד"כ בכל מעשיה של ממשלת ישראל. "הקול היהודי לשלום" גם מנהל מאבק נגד פעולות ההתרמה של מתנחלי חברון בניו יורק, וקרא לרשויות המס בארה"ב לשלול ממתנחלי חברון את המעמד של "ארגון צדקה הפטור ממס" שמהווה לטענתם הונאה ושימוש לרעה בכספי משלם המסים האמריקאי.