ביום ראשון, י"ד כסלו, 21/11/10, עמותת "יד לילד המיוחד" תחנוך את המרכז הטיפולי הראשון שלה עבור ילדים מיוחדים בעלי מוגבלויות שונות, במעמד שר הרווחה והשירותים החברתיים מר יצחק (בוז'י) הרצוג, ונכבדים רבים אחרים

כלים

העמותה נוסדה על ידי הרב שלמה מיידנצ'יק ש״ח, יו״ר אגודת חסידי חב"ד בישראל. לאחר שבע שנות פעילות ברוכות בהן קיימה העמותה אין ספור פעילויות לילדים המיוחדים ומשפחותיהם, זוכה העמותה להגשים מרכז טיפולי יפהפה וחדשני שיתמקד בהענקת טיפולים פרא-רפואיים לילדים מיוחדים ממשפחות מעוטי יכולת.

במרכז החדש הושקעו חודשים רבים של תכנון והכנה ע"י צוות העמותה, כשלצורך הסבת המבנה והתאמתו לצורכי הילדים המיוחדים תרמה את עצמה וכישוריה גב' חנה סופרין - מעצבת מבנים ידועה בפלורידה אשר עיצבה בכישרון רב את המרכז, על מנת לתת לילדים שייכנסו בשערי המבנה וחדרי הטיפול הרגשת נינוחות שחשובה כל כך לילדים המיוחדים.

את בניית המרכז תרם הרב משה מאיר ליפשיץ שליח חב"ד בפורט לורידייל בפלורידה אשר הגיע עם קבוצה תורמים לחנוך את המבנה החדש. בראש הקבוצה המיליארדר גומא אגייאר -הספונסר של בית"ר ירושלים- שישתתף באירוע.

בשיאו של האירוע תתקיים מסיבת יום הולדת של שני ילדים מיוחדים מהארגון שחוגגים ביום ראשון את יום הולדתם. באירוע ישתתפו רבים מהצמרת העסקית של המדינה, ידידיו של מקים העמותה הרב מיידנצ'יק ע"ה. לדברי מנכ"ל העמותה הרב מנחם בליניצקי המרכז החדש הינו סניף ראשון מתוך רשת מרכזי טיפול שבכוונת העמותה להקים ברחבי הארץ בסיוע התורמים והגורמים הממשלתיים