כלים

משרד היח"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה קיבל תקציבים חדשים: "קאמפ-קינג" ו - "AFTER SCHOOL"

משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל שני תקציבים חדשים:

קאמפ-קינג- מתמחים בהקמת מתחם המחנה בשטח ומספקים את כל הציוד הלוגיסטי הדרוש לקמפינג מושלם. שירות הקמת מתחם מחנה בשטח ואספקת כל הציוד הלוגיסטי הדרוש לקמפינג מושלם, בבעלותם של רויטל וניר טולדו. השירות מציע לינה בסטייל עם הילדים באוהל מדוגם באמצע טבע פראי, מבלי להתעסק עם מלאכת האריזה, ההקמה והקיפול.

רשת AFTER SCHOOL - רשת הדרכות הילדים והצהרונים הפרטית הגדולה בישראל, בבעלותם של יוסי זילברברג וערן רוזנפלד. הרשת מפעילה מזה עשור תלמידים בגילאי 4-12, בלמעלה מ-200 בתי ספר ברחבי הארץ.

בין לקוחות המשרד: simply good - מותג הבית של שילב, רשת עולם המים של אורי סלע, LAVIDO/לבידו - חברת קוסמטיקה טבעית המייצרת, COMFY - מתמחה בפיתוח מערכות דיגיטאליות ייחודיות, כאמצעי למידה לילדים, רשת ארונות הראל, חברת MIYA BABY - יבואנית בלעדית של המותג Mamas & Papas מאנגליה, BRITEK - שיווק מכשור בריאותי עם טכנולוגיות רפואיות מתקדמות במגוון תחומים, חברת הבוס הקטן, מרכז פשוש ועוד.

משרד יחסי הציבור "goodnews" מנוהל ע"י רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מעשור בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. מאז הקמת המשרד רכשה לעצמה רותם שדה מוניטין בתחום תינוקות, ילדים, משפחה, היריון ולידה וכן בתחום הלייף סטייל והבריאות.

בין תפקידיה כדוברת יו"ר הכנסת וכתבת ותיקה במגזיני לייף סטייל ועיצוב השונים, יצרה רותם שדה קשרים רבים עם כתבים ועורכים המאפשרים חשיפה רחבה ללקוחות ושיתופי פעולה אסטרטגים.