לקראת חג הפסח צריכת הדגים בישראל מזנקת בכ-75% וצריכת הקרפיונים מזנקת פי 3, כך מסר שי אגוזי, מנהל השיווק של חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק דגים טריים נקיים ופילה דגים טרי.

כלים

להערכת אגוזי, "מכירות כלל הדגים בפסח 2015 יזנקו בכ-10-15 אחוזים לעומת השנה שעברה. כבר עכשיו אנו רואים בדגת הארץ מכירות של פי 3 מחודש רגיל בקרפיונים, לצד עלייה של 20% בדרישה לאמנונים ועלייה של 15% בצריכת דגי בורי". אגוזי הוסיף ואמר כי מסתמנת עלייה של כ-30%.

גםאם בפסח שעבר הורגש מחסור של כ-400 טון בדגי קרפיון, הרי שהשנה נראה כי הפער צומצם וכמעט בכל בית ישראל יהיה קרפיון בחג. את הקרפיונים ניתן להשיג השנה במגשיות של דגת הארץ או בחנויות המתמחות.

מגמה בולטת המסתמנת השנה בשוק הדגים היא המעבר למגשיות שומרות טריות, המתבטאת בזינוק חד של פי 2 לעומת אשתקד.

קולקציית המוצרים של דגת הארץ כוללת קרפיון טרי פרוס, פילה סלמון טריף פורל שלם ללא הידרת עצמות, פילה בורי טרי, פילי,פילה אמנון טרי, דניס שלם טרי, בורי שלם טרי, באס שלם טרי, אמנון שלם טרי ופילה באס טרי. המגשיות של דגת הארץ זמינות ברשת שופרסל, אושר עד, קואופ ישראל, בחנויות נבחרות ובסניפים המחזיקים את מוצרי דגת הארץ . מוצרי דגת הארץ כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

**לקראת פסח מגישה דגת הארץ מדריך מיוחד לסוגי דגים ומדריך לבחירה של דגים. החברה ממליצה על דג ישראלי טרי מפולט או שלם במגשית מיוחדת השומרת על הטריות.

לאתר החברה: http://www.d-h.co.il/

AllFish 311111 03d75