כלים

הטניסאית המקצועית, קרן שלמה, המדורגת במקום שלישי בישראל, תשמש כפרזנטורית של הרבלייף-ישראל

הרבלייף ישראל חברה בינלאומית לתזונה מתקדמת, חתמה על הסכם חסות תזונתית עם הטניסאית המקצועית, קרן שלמה (24), מדורגת מקום שלישי בישראל, ובמקום ה-359 בדירוג העולמי, והינה חברת נבחרת ישראל. שלמה, תשמש כפרזנטורית של החברה.

הסכם החסות כולל השתתפותה של קרן שלמה באירועי החברה, מתן הרצאות וכתיבת בלוג במהלך תחרויות בחו"ל.

שלמה נמצאת בחברה טובה ביחד עם כוכב הכדורגל, ליונל מסי , שאף הוא חתום על הסכם חסות תזונתית עם הרבלייף . בנוסף הרבלייף הינה נותנת החסות התזונתית הרשמית של מועדוני כדורגל מהמובילים בעולם, כגון: LA Galaxy , ברצלונה, ולנסיה, פומס, סנטוס, ספרטקס מוסקבה ובישראל: קבוצת הכדורגל מכבי חיפה.

קרן שלמה התוודעה למוצרי הרבלייף לפני שנה, מתוך רצון לשפר את ביצועיה ולהפחית במשקל. זמן קצר לאחר שהחלה להשתמש במוצרים היא חשה בשינוי. רמת האנרגיה עלתה, היכולת שלה באימונים ובמשחקים השתפר בצורה משמעותית, והיא החלה להפחית במשקל. היום כשנה אחרי, קרן שוקלת 16 ק"ג פחות ושיפרה את אחוזי השומן בגופה.

במסגרת התפריט היומי משתמשת קרן בשייק, בחטיפי חלבון, באבקת חלבון, במשקה האיזוטוני ובמוצרים מתקדמים נוספים. שאיפתה היא להיות מדורגת במקום ראשון בארץ ולהגיע לטופ 100 בדירוג העולמי.

דני פלד, מנכ"ל הרבלייף ישראל מציין:"אנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה הפורה עם קרן שלמה. קרן מייצגת את ערכי הרבלייף לתזונה מאוזנת ואורח חיים פעיל ובריא. הרבלייף פונה לקהל שחשובה לו תזונה נכונה ואורח חיים פעיל ובריא וכן לציבור העוסק בפעילות ספורטיבית".