בנאום שנשא במליאה, התייחס ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה, אל מכת תאונות "פגע וברח" ואל פסק הדין שניתן אתמול למעורבים בתאונה שפגעה בנער אמיר בלחסן, שנפצע קשה, ונותר משותק בכל חלקי גופו. הנהגים הפוגעים נמלטו ממקום התאונה תוך התעלמות ממצבו ובלא להעניק סיוע או להזעיק עזרה. בית המשפט הקל בעונשם וגזר עליהם עונש מאסר של שלוש שנים בלבד

"אדוני היושב ראש, כנסת נכבדה" אמר הרב מוזס, ""השבוע חל יום הזיכרון של האר"י ז"ל. אלפים ינהרו לקברו שבצפת. האר"י ז"ל הוא זה שקבע כי כל אדם יקבל על עצמו מידי בוקר את מצוות 'ואהבת לרעך כמוך'. למה "כמוך"? כשם שאתה דואג לעצמך, כך תדאג גם כן לרעך. דווקא בשבוע זה עלינו לזכור שכל ישראל ערבים זה לזה. שמענו היום כי בית המשפט גזר על המורשעים שדרסו בתאונת 'פגע וברח' והפקירו את הנער אמיר בלחסן, עונש מאסר של שלוש שנים בלבד. השניים לא רק ברחו ממקום התאונה, אלא שטפו את רכבם לשיבוש ראיות, ונכנסו בזחיחות לבית קפה. בניכוי התנהגות טובה עונשם יעמוד על שנתיים בלבד, בעוד אמיר יישאר לפי ההערכה, צמח להרבה זמן. פגשתי השבוע את הוריו. הם הגיעו לכנסת יחד עם בנם החולה. ראינו את הנער, וצפינו במצגת של עלייתו לתורה בבר המצווה שחגגו לו. עין אחת של חברי הכנסת לא נותרה יבשה. אני מזדהה עם זעקת אביו של הנער שאמר כי הוא מצטער כי החיים של בנו שווי ערך לנעל שנזרקה על השופטת בייניש."

לדבריו, יש להנחיל את המוסר היהודי והערבות ההדדית בקרב הדור הצעיר, ובמקביל להחמיר את הענישה נגד מעורבים בתאונות "פגע וברח".