כל אחד ואחת מאיתנו מעוניינים למצוא אהבת אמת, ולבלות איתה/ו את שארית חייהם. החלום והמרדף אחר נפש תאומה מלווה אותנו מגיל ההתבגרות ועד הרגע בוא אנו מביטים במישהו או מישהי, מרגישים שזהו האדם איתו נועדנו לחלוק את חיינו. ההחלטה להתמסד מגיעה לכל אחד בשלב שונה בחיים, חלקנו מוכנים לכך כבר מגיל ההתבגרות ולחלקנו דרושים תהליכי הבשלה והתבגרות שייצרו את המוכנות לקיים קשר ארוך טווח ומחייב שמוביל להקמת משפחה עם כל מה שכרוך בכך

כלים

הכרויות באינטרנט

אחד הפתרונות הנפוצים למציאת אהבה הם אתרי הכרויות וירטואליות באינטרנט. כאשר הגענו למסקנה כי האפשרויות לפגישת האדם המתאים בדרך מקרית מצומצמת ואנו רוצים להרחיב את האפשרויות להכרות של אנשים שבדרך כלל לא היינו פוגשים ביומיום שלנו, ואנו מבינים כי האינטרנט היא זירה פתוחה בה כולם יכולים להכיר אנשים חדשים, נפתח מיד מחשבים ניידים ונחפש אחר הדייטים המיוחלים. ישנם אינסוף אפשרויות הפרוסות בפנינו ברשת, החל מצ'אטים וטלפונים ועד רשתות חברתיות המאפשרות שיחה בגובה העיניים.

כמה כללים לפני ההתחלה

השתדלו לא לפחד, שמרו על ראש פתוח ועל תציגו עצמכם כנואשים כאשר אתם ניגשים לאתר אינטרנט. ישנם סיפורים רבים על אנשים שהכירו דרך האינטרנט וסיפורים רבים אף על כאלו שמצאו חן אחד בעיני השני והחליטו להתמסד ולהתחתן... לכן שמרו על ראש פתוח, אל תתביישו לנסות דברים חדשים, לצאת למקומות לא מוכרים ולהתחיל לנוע.

הישארו אטרקטיביים בעת כתיבת הפרופיל האישי שלכם, עם זאת השתדלו להישמר משורות נדושות כמו "מחפשת את האחד על הסוס הלבן שיציל אותי מהטירה הבודדה" או "מחפשת סוס, מהאביר כבר התייאשתי". השתדלו להדגיש את המעלות האישיות שלכם והדגישו הישגים אישיים כמו: תואר ראשון/ תואר שני/ דוקטורט או כל השכלה מעניינת אחרת, תחום עיסוק, תחומי עניין וכל מה שנראה לכם מושך.

שלבו תמונת פרופיל המציגה אתכם באור חיובי, אך לא משהו מחוץ למציאות ושנעשתה עליו עריכה מאסיבית בתוכנות עריכה כמו Photoshop וכמובן אל תציגו תמונה שלכם מלפני כמה שנים טובות, מי שיפגוש אתכם ירגיש בהבדל.

הישארו בעניינים – אתרים רבים מציעים עדכונים במייל או אפילו בSMS עד הטלפון הסלולארי. בצורה זה תוכלו להגיב על כל התפתחות במערכת יחסים אינטרנטית

קחו צעד קדימה ואל תחששו להיות אלו שיוזמים את הפגישה הראשונה. פגישה פנים מול פנים תמיד תוכל להציג אתכם באור שונה לעומת שיחה טלפונית או צ'אט. במפגש פנים מול פנים תוכלו להציג את עצמכם במלוא תפארתכם.

אל תתביישו בגילכם אם אתם חושבים שאת מבוגרים מדי. ישנם לא מעט אתרי הכרויות המייעדים עצמם לקהילה מפולחת כמו "מוטק'ה" המציע שירותי הכרויות לגיל הזהב, או onlyu המציעים הכרויות לקהילה האקדמאית ולסטודנטים.