בתגובה למכתבו של ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) נגד כנס הגאווה בכנסת שפורסם הבוקר בקול ישראל, מגיב ח"כ ניצן הורוביץ ואומר: "המכתב מעורר שאט נפש. הוא צריך להדאיג לא רק את חברי הקהילה הגאה ובני משפחותיהם, אלא את כל מי שקיומה של ישראל כמדינה דמוקרטית יקר ללבו

"ח"כ יעקב כץ וחבר מרעיו מהימין הקיצוני מובילים מסע הסתה, ורוצים להפוך את ישראל לאיראן. הדבר מדאיג במיוחד לאחר גילויי האלימות המחרידים של השנים האחרונות נגד הקהילה הגאה. עכשיו ברור כי ח"כ כץ, שעוסק באובססיביות בקהילה הגאה, לא למד דבר מנסיון הרצח במצעד הגאווה בירושלים ב-2005, ומהרצח בברנוער ב-2009. דבריו חסרי הבושה הם מכה נוספת לפצועים ולבני משפחות ההרוגים." אומר הורוביץ.

"הכנסת צריכה להתייצב מול דברי הבלע הללו – שירת העשבים השוטים - וכך ייעשה בכנס לרגל אירועי הגאווה שייערך במשכן כמתוכנן ב-1 ביוני, על אפם וחמתם של צרי המוח. אורח הכבוד בכנס אשתקד היה יו"ר הכנסת רובי ריבלין, והשתתפו בו ח"כים מרוב סיעות הבית. השנה אנו מצפים לנוכחות גדולה אף יותר, כהבעת סולידריות עם הקהילה הגאה ועם ערכי הדמוקרטיה הישראלית. כנס הגאווה מתקיים בכנסת כבר מאז 1992. השנה נציין בו לא רק את המאבק על זכויות וביטחון הקהילה הגאה, אלא את זכותו של כל אדם בישראל לחיות על-פי דרכו, בשיוויון זכויות מלא. תשובתנו לח"כ כץ, שכבר הציע לכלוא את הפליטים במחנות עבודה במדבר, היא בתיקון החוק נגד הסתה גזענית כך שיכלול גם הסתה על רקע דת, מוצא עדתי, ונטיה מינית. לכשיתוקן החוק, ניתן יהיה להעמיד לדין את המסיתים, מסוגו של כץ"