ניסיון שני: משמרת השכמה לשר האוצר יובל שטייניץ - "נגיד לשר האוצר שהוא מפקיר את העובדים החלשים ביותר במשק- נקווה שהפעם המשטרה תאפשר לנו לממש את זכותנו למחות". חברי הפורום לצדק חברתי יתייצבו מחר בבוקר מול ביתו של יובל שטייניץ ויזכירו לו שגם הכסא שלו אינו יציב וללא קביעות. זו הפעם השנייה שהפעילים מגיעים השבוע לביתו של השר זאת לאחר שפונו בתחילת השבוע ללא הצדקה מהמקום

חברי הפורום לצדק חברתי יגיעו מחר בבוקר לביתו של שר האוצר יובל שטייניץ כשהם אוחזים מברשות בית שימוש, על מנת להזכיר לו כי הוא מפקיר את העובדים המוחלשים ביותר בחברה הישראלית.

הם יזכירו לו כי כשר אוצר של מדינת ישראל עליו לדאוג למאות אלפי עובדי הקבלן ולקבל החלטה מנהיגותית כי המדינה , האמורה לשמש דוגמה, לא תעסיק עובדי קבלן.

הפעילים יגיעו, זאת הפעם השנייה השבוע, זאת לאחר שפונו בפעם הקודמת מהמקום ללא הצדקה ונלקחה מהם יכולתם להביע את מחאתם.

" תופעת עובדי הקבלן היא מהתופעות המכוערות ביותר שקיימות כאן והמאבק למען מיגור תופעה זו נמצא בבסיס הדרישה של כולנו לצדק חברתי. חשוב לנו שהציבור יבין כי התופעה הזאת היא אינה גזרת גורל ולא מחויבת המציאות אלא פרי של החלטות מנהיגינו להוביל ולאפשר מדיניות שרומסת את החלשים וגוזרת עליהם קופון. במקום שהמדינה תהיה הראשונה שיוצאת למאבק הכל כך צודק הזה ותקדם אותנו לעבר צדק חברתי אמיתי היא עסוקה בלהגיד שהתופעה קיימת שנים רבות ואינה רק באשמתה", אמר אורי מתוקי מהפורום לצדק חברתי.