כלים

רשת TNT והזמר חן אהרוני ('כחול לבן אמנים') חוברים לשיתוף פעולה יוצא דופן, במסגרתו אהרוני ישיק ויחתום על אלבומו הראשון הנושא את שמו, בחנות TNT בקניון הנגב בבאר-שבע ביום רביעי 28.12 בשעה 17:30. הדיסק של אהרוני יימכר במחיר מיוחד של 10 ₪ לקונים ב-TNT בסכום של 100 ₪ ומעלה. שיתוף הפעולה בעלות של 100,000 ₪, יורחב בהמשך לחנויות נוספות ברשת

image003

מיכה הוניגמן מנכ"ל ובעלים קבוצת הוניגמן: "חן אהרוני נחשב לאחת ההצלחות של השנה האחרונה, זמר אשר מביא עימו סגנון אישי וייחודי, רעננות ומוביל דעת קהל. אנו מוצאים בו את כל התכונות של מותג TNT, לפיכך אנו שמחים לחבור אליו בהשקת האלבום הראשון שלו ומאחלים לו הצלחה".

חן אהרוני 20, היה אחד המתמודדים הצעירים והמפתיעים ביותר בתולדות כוכב נולד כשהוא סומן על ידי כולם בעקבות התכנית כפרפורמר מהשורה הראשונה וכהבטחה גדולה.

מתוך אלבום הבכורה הנושא את שמו, יצאו ממיטב שירי הפופ של התקופה האחרונה ("בואי בואי", "כל מה שרציתי", "לעבור את הפחד" , "שקוף") שהבולטים מביניהם "ברחוב" ו"נשימה" הדואט עם אסתי גינזבורג שהפכו ללהיטי ענק השנה,שברו שיאי השמעות, צפיות ביוטיוב והורדות סלולאריות והובילו קו מהוקצע של מוסיקת פופ/סול ברמה בינלאומית וייחודית. אהרוני סולל את דרכו במוזיקה, כשהוא נחשב לאחד הפרפורמרים והווקאליסטים הצעירים והבולטים בשטח עם נגיעה ייחודית משלו ובניחוח חו"לי.

רשת TNT מציעה אופנה טרנדית, בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה ובהתאם לקהל היעד. TNT נוסדה בשנת 1999, בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל הכוללת את מותגי האופנה הוניגמן, הוניגמן מן, הוניגמן קידס ו-TNT. רשת TNT מונה 61 סניפים בפריסה ארצית.

את יציאת אלבומו הראשון ישיק אהרוני בהופעה חגיגית שתיערך ב-17/1/2011 ב"צוותא 1" תל אביב עם חמישה נגנים ואורחים מפתיעים.