במטה המחאה החברתית קראו הערב למצות את הפוטנציאל המלא של השביתה הכללית המתוכננת במשק בשבוע הבא. במטה ציינו כי "לא ייתכן צדק חברתי ללא העסקה ישירה של כלל עובדי הקבלן במשק הישראלי"

עוד נמסר כי "תופעת עובדי הקבלן היא אחת הבעיות החברתיות הקשות והמכאיבות ביותר - גם כי מדובר בעובדים נטולי זכויות וכבוד וגם בשל כך שדווקא הממשלה, שאמורה להיות אחראית לאזרחיה, היא המעסיקה הגדולה ביותר של עובדי קבלן בישראל. למעשה, ישראל היא שיאנית ההעסקה של עובדי קבלן בעולם המערבי. לפנינו הזדמנות היסטורית וחד-פעמית לשנות את המצב. לא ניתן להשאיר מאחור אף עובד קבלן במאבק הזה".

במטה המחאה מסרו כי הם שוקדים על תיכנון אירועי תמיכה וסולידריות עם עובדי הקבלן בשבוע הבא.

דפני ליף מסרה הבוקר: "עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה. כששאלו אותנו 'מה אתם רוצים - דיור ציבורי או חינוך חינם? פנסיה לקשישים או קיצבאות לחד-הוריות?', ידענו שאין מצב שאנחנו מוותרים לא על זה ולא על זה.

זאת המהות של צדק חברתי: הוא חל על כולם. ואין צדק חברתי בלי חיסול מוחלט של עבדוּת הקבלן במשק הישראלי, כי לכל אדם מגיע לעבוד בכבוד ולא הגיוני שהממשלה היא המעסיק הכי גדול של עובדי קבלן בארץ. עכשיו זה הזמן לפיתרון היסטורי ולא לדילים שמשאירים חלק מהעובדים מחוץ לצדק החברתי!"