לראשונה: שיטת הטיפול החדשה, נוטריפנקטורה תאפשר טיפול לפי עקרונות הרפואה הסינית, גם לתינוקות וילדים ללא שימוש במחטים

 

כלים

הרפואה הסינית הפכה בשנים האחרונות לפופולארית במיוחד בקרב האוכלוסיה המערבית שמבקשת פתרונות שאינם כרוכים בתרופות, כימיקלים או טיפולים פולשניים. למרות יתרונות השיטה שהחלה בסין לפני למעלה מ-2000 שנה, ישנו גם חיסרון אחד בולט – המחטים. הבוגרים שבינינו יכולים לשאת את המראה המחריד של המחטים הקטנות שחודרות לגופנו, אולם בקרב ילדים ונוער, שלא לדבר על תינוקות, הדבר הוא כמעט בלתי אפשרי.

לאחרונה נחתה בישראל, הישר מצרפת, לאחר אישורה ע"י משרד הבריאות, שיטת טיפול חדשה הקרויה "נוטריפנקטורה" והיא מבטיחה שנוכל להינות מהיתרונות של הדיקור ללא החסרונות.  הנוטריפנקטורה (נוטרי=תזונה, פנקטורה=דיקור), שפותחה ע"י מדענים ביו מולקולריים מערביים שחקרו את עקרונות הרפואה הסינית,  אינה עושה שימוש במחטי דיקור ולא בכימיקלים, אלא בנוטרימנטים, כדורים הקטנים המיועדים ללעיסה ומכילים תשלובת של מינרלים המעבירים מידע אלקטרומגנטי לתאים על מנת לאזן את המרידיאנים בגוף. המינרלים מעבירים מידע ישירות אל תוך תאי הגוף, ומלמדים את הגוף כיצד לתקן את הבעיה בעצמו. כמובן, שילובים שונים של מינרלים מטפלים בסוגים שונים של בעיות. העדינות של השיטה מאפשרת טיפול גם בתינוקות, ילדים, נערים וזקנים.

שיטת הטיפול שאינה כוללת כימיקלים או מחטים בטוחה ונוחה לשימוש בקרב פעוטות מגילאי חצי שנה, וניתן לטפל בה גם נגז מצבים כמו גזים, כאבי צמיחת שיניים, דלקות, הצטננויות ועוד. אריק שיש, ראש המרכז הישראלי לנוטריפנקטורה שנפתח בימים אלו בבני ברק, מטפל בביתו בת השלוש בנוטרימנטים בכל הצטננות או דלקת.

"הנוטריפנקטורה משלבת את עקרונות הרפואה הסינית עם עקרונות הביולוגיה המולקולרית המדעית והפכה ללהיט בצרפת, שם נחשפתי אליה והתחלתי ללמוד אותה", מסביר אריק שיש, ראש המרכז הישראלי לנוטריפנקטורה שנפתח בימים אלו. "לנוטריפנקטורה השפעה מהירה מאוד בשל המידע האלקטרומגנטי המגיע באופן ישיר לתאים בגוף, ללא תופעות לוואי, ללא מתווכים. התחלנו לטפל בארץ בישראלים הסובלים מקשת מגוונת להדהים של בעיות וצרכים, שהשיטה החדשה מסוגלת לתת להם מענה. מהפחתת סטרס, עייפות כרונית, מצבי רוח, נדודי שינה, דיכאון וחרדות, ג'ט לג, עצבנות,דיכאון לאחר לידה, מיגרנות, פריג'ידיות, דרך בעיות אורגניות כמו צליעה, דלקות חוזרות ובעיות יציבה, ועד לצרכים ספציפיים כמו פיתוח קול, שיפור תוצאות ספורטיביות, דלקות חניכיים, פחד מטיפולי שיניים, ועוד ועוד. "