לראשונה בישראל לכל לקוחות Visa מובטחת חווית קרנבל מונדיאל ייחודית: מסיבה, הופעה והקרנת משחק הגמר באצטדיון המושבה, פתח תקווה

(ההטבה ניתנת למחזיקי כרטיס Visa של כל הבנקים, בנק הדואר, ושלושת חברות כרטיסי האשראי)

חברת ויזה שכרה את אצטדיון המושבה בפתח תקווה כדי לקיים הקרנת ענק של גמר המונדיאל, כחלק מהפנינג חגיגי שיכלול הופעה של פאבלו רוזנברג ומסיבת ענק עם DJ קיקה סמואל, רקדניות ברזילאיות ועוד.

הקהל הרחב שיגיע לאירוע ביום ראשון ה-13 ליולי ייהנה מהצפייה במשחק גמר המונדיאל על מסך ענק של כ-280 מ"ר, לצד פרשנות חיה של אפי טריגר, אלי ישראלי ושייע פייגנבאום. החגיגה הגדולה תחל מ-19:30 . 

עודד סלומי, מנכ"ל Visa אירופה בישראל: "אנו שמחים לאפשר ללקוחות ויזה בכל הארץ ליהנות מחוויית המונדיאל על גבי מסך ענק, לרקוד ולשמוח בקרנבל ולהרגיש שהם בברזיל".

האירוע הינו הטבה עבור כל לקוחות Visa בישראל ולכן כרטיסים יוצעו במחיר של 19.90 ₪ בלבד לאדם (כולל שתייה ופיצוחים). כרטיסים לאירוע ניתנים להשגה באתר www.visamondial.co.il. כל מחזיק כרטיס Visa יוכל לרכוש באתר עד 10 כרטיסים לו ולחבריו.

ל-Visa מסורת חסויות עשירה מאוד, הכוללת שותפויות באירועי ספורט מובילים בעולם. זה לה גביע העולם (FIFA) השני, אך זו הפעם הראשונה ש-Visa משתמשת במשחק גמר המונדיאל כפלטפורמה למסיבת ענק ללקוחותיה מסוג זה ובהיקף השקעה כזה בישראל.

לקבלת מידע נוסף בקרו באתר www.visaeurope.com.

כלים