1כבר קניתם לילד, בשנים שעברו, אופניים, סוני פליי-סטיישן ומשחקי מחשב. השנה אתם מחפשים מתנה שונה, משהו שאין לכל הילדים, אך שתהיה מספיק מיוחדת ומקסימה. באתר http://www.gadgetline.co.il תוכלו למצוא גאדג'טים מקסימים במחירים שווים לכל כיס. תוכלו למצוא באתר מבחר גדול של מצלמות דיגיטאליות, מכשירי DVD ניידים (נפלא לנסיעות ארוכות עם הילדים), מגוון של נגני Mp3 ו-Mp4 וצעצועיי היי-טק נוספים כמו גלאי מתכות (כיף בקיץ, לחיפוש אוצרות בחוף הים), ערכה למרגל המתחיל, משחק הוקי אויר, כורסת בריכה עם מנוע לשייט ועוד.

כלים

אם מוצא האפיקומן שלכם הוא קצת יותר מבוגר, תוכלו למצוא שם מגבר ורמקול למכשיר ה-GPS, מונה צעדים (לכל ההולכים ברגל לשם הספורט), גלאי רדאר, שעון עם חיבור USB (נפלא לשמירת מידע מסווג ובלי הצורך להיסחב עם דיסק-און-קי לכל מקום), מחשבי כף יד, ואוזניה שמתחברת למחשב (איתה אפשר לדבר בסקייפ בכל רחבי הבית, בלי לשלם על שיחות הטלפון).

אם אתם מחפשים מתנה ייחודית לחג ויש לכם הרבה מאד כסף, אם תמיד רצית פורשה אבל פחדת שיגנבו אותה או ישרטו אותה בחניה, ארו אסיה מציעה לכם פורשה על היד - שעון היוקרה Porsche Design Indicator. השעון פותח במשך 4 שנים ע"י מעצבי חברת Porsche ועל ידי עשרות מהנדסים, שענים, מומחים ומעצבים מבית יצרנית שעוני היוקרה Eterna, על מנת להיות המוביל בעיצוב, איכות ופונקציונאליות.

סדרת Porsche Design Indicator היא סדרה מוגבלת ועד כה יוצרו רק 120 שעונים מסוגה בעולם. עלות השעון היא 110,000 יורו וניתן להשיגו רק בחנויות הדגל של אירו-אסיה: RolexShop הממוקמות באבן גבירול 17בתל אביב ובמרכז רעננה, רח' אחוזה 88,