"מבצע שורשים" לחיזוק זמן לימוד הקיץ לצעירים שאינם נמנים על המסגרות הישיבתיות הרגילות ולהידוק הקשר הקבוע עימם התקיים באחרונה, מטעם עיריית בני-ברק. הצעירים יצאו לנופש ולטיול של יומיים באזור שפלת יהודה ונס-הרים, שם נהנו משורה ארוכה של פעילויות מגוונות, מסלולי טיולים, אטרקציות והופעות

כלים

את הפעילות יזם הרב יחיקם גמליאל, עוזר רה"ע לנוער ולחברה, שנעזר במר פרי טוכמן, מנהל מח' נוער בקק"ל שהעמיד לרשות המשתתפים במחירים מסובסדים צימרים ואת נציגיו בטיולים ובסיורים, זאת מתוך ראיית יחודיות הפרוייקט וחשיבותו.

בשעות הערב הגיע הרב יעקב אשר, ראש העיר לבקר את הצעירים. בדבריו בפניהם ציין את שמחתו להיפגש עימם, והדגיש כי סיבת הגעתו היא רצונו להביע מקרב לב את הוקרתו להתמדתם, לעשייתם חיל בלימוד התורה ועלותם על הנתיב הנכון, במסורת וברוח של עם ישראל מדורי דורות.

הרה"ג רבי אברהם ארלנגר שליט"א, ראש ישיבת "נחלת שלמה"; הרה"ג רבי אליעזר לדני, ראש ישיבת "ברכת שמואל" והרה"ג רבי יצחק ברוורמן, ראש ישיבת "שער התלמוד" דיברו בשבחו של הרב יעקב אשר, ראש העיר שהעמיד את נושא הפעולות למען בני הנוער בראש סדר-העדיפות ומשקיע רבות מזמנו וממרצו לקדם את התחום רב-החשיבות הזה.

פעילויות אלו הן חלק משורה ארוכה של תכניות שהעירייה עוסקת בתחומי הנוער בהוצאתן ובהפעלתן, הלכה למעשה, כהרצאות תורניות, קורסים מקצועיים, מסיבות לחגים, השתלמויות ועוד.