יותר מ- 1,200 רואי חשבון נרשמו לכנס אילת של לשכת רואי חשבון ביום הראשון של ההרשמה שנפתחה בסוף השבוע שעבר, ועוד מאות פניות של רואי חשבון נמצאות בטיפול שוטף.יו"ר מרחב ת"א של הלשכה וחבר הוועד המרכזי רו"ח דוד גולדברג אומר כי כתוצאה של הביקוש הרב לכנס דנה הלשכה עם רשת ישרוטל ושאר המלונות על הקצאת מקומות נוספים לטובת הכנס

לדעתו של גולדברג, הביקושים חסרי התקדים הם כתוצאה מרמת המחירים האטרקטיבית בשילוב עם מגוון הנושאים המקצועיים. לדבריו, הנושאים בהם יעסוק הכנס מבטאים את מגוון העיסוקים של רואה החשבון לא רק במסים, חשבונאות וביקורת אלא גם את האינטגרציה בין עולם המשפט, הכלכלה ושוק ההון לראיית החשבון בימינו.

בין הנושאים שידונו בכנס: המאבק בפשיעה המאורגנת, בית משפט כלכלי, מימון פירמות, ביטוח לאומי, חוות דעת מומחים בדיני מס, פירוקים וכינוסים ועוד. השנה צפויים להשתתף בכנס שלושה שרי ממשלה וח"כ בהם שר המשפטים, שר העבודה והרווחה ושר נוסף, יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, וכן שופטים ועורכי דין מובילים, בכירי משרד האוצר ורשות המסים ורואי חשבון מהפרקטיקה. השנה יוקדש מושב הפתיחה בכנס לזכרו של נשיא הלשכה רו"ח "יגאל גוזמן">יגאל גוזמן ז"ל שהלך לעולמו לפני מספר שבועות.

בין האורחים שישתתפו בכנס יהיו השרים יעקב נאמן ויצחק הרצוג, שופטת בית משפט השלום בתל אביב דניאלה שיריזלי, החשב הכללי באוצר שוקי אורן, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי אסתר דומיניסיני, נשיא לה"ב יהודה טלמון, מנהל רשות המיסים יהודה נסרדישי, ד"ר ירון זליכה, ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה ניצב יואב סגלוביץ, משנה לפרקליט המדינה (אכיפה כלכלית) עו"ד יהודה שפר, מנכ"ל מעלות דורית סלינגר, ד"ר חיים גבאי, סמנכ"ל בכיר שומה וביקורת ועורכי הדין פיני רובין, אמנון רפאל, אלקס הרטמן, שלמה נס.