ארגוני ותנועות השמאל בישראל יקיימו מחר, יום שני 30.8 , בשעה 6.00 אחה"צ, הפגנת תמיכה והזדהות עם השחקנים והאמנים המסרבים להופיע בתיאטרון אריאל. ההפגנה תתקיים בשדרות רוטשילד בתל אביב מול תיאטרון הבימה

"פעולתם של האמנים היא צעד אמיץ ומשמעותי במאבק בהתנחלויות ובהעלאת הנושא לשיח הציבורי. היא ראויה למלוא התמיכה וההזדהות של כל אדם שפוי ושוחר שלום. ההתנחלויות בכלל ואריאל בפרט הוקמו במטרה לחסום ולמנוע כל אפשרות להקמת מדינה פלסטינית עצמאית ובכך לחסום ולמנוע כל סיכוי לשלום ולדון את שני העמים לסכסוך נצחי ושפיכות דמים בלתי פוסקת."

"פירוק ההתנחלויות הוא תנאי הכרחי לשלום, ובלעדיו יהיה המו"מ העומד להתחדש השבוע בבחינת קליפה ריקה מתוכן.אנו באים לתמוך באמנים האמיצים שאומרים בקול רם את מה שכולנו חושבים, ולתבוע בתוקף ממנהלי התיאטראות שלא יקיימו הופעות בהתנחלויות ולא ידרשו מאחרים" אומרים מארגני ההפגנה.

בתגובה, יו"ר האיחוד הלאומי חה"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה) קורא "לאמני השמאל הקיצוני, נטורי קרתא של השמאל, אשר ממחזותיהם עולה ריח של שנאה למדינה ולחיילי צה"ל, להיות גברים כמו מקביליהם ה"נטורי קרתא" שבירושלים ולהפסיק ליהנות מכספי המדינה. רובו ככולו של משלם המיסים אוהב את המדינה, את צה"ל ואת אריאל ועל כן אל להם ל'אמנים' אלו ליהנות מכספו".