הרבה אנשים שואלים בדיוק את אותה השאלה (בכל מיני ווריאציות, כמובן) ולא רק שבצדק אלא טוב שהם שואלים ולמה? כי אנו לא רוצים וגם לא ננסה לייפות את המצב כי לכולנו ברור שהחיים היומיומיים יכולים להיות תובעניים ולא פשוטים כאשר רוצים לשלב בתוכם פעילות ספורטיבית ובדיוק בשל כך חשוב לשאול כיצד ניתן לשלב כושר אישי בתוכם. יצאנו לבדוק זאת!

שילוב של אימון ביום עמוס

רגע לפני שנחשוף בפניכם כיצד הדבר אכן אפשרי, רצוי להסביר מעט מדוע הדבר חייב להפוך לאפשרי ברמת סדר העדיפויות ומה הכוונה? הרי ברור לכולנו שכאשר אנו מותשים וחוזרים מהעבודה, מה עומד בראש סדר העדפויות שלנו? נכון מאוד! שכיבה מוחלטת על הספה וצפייה בטלוויזיה (לעיתים אל החגיגה מצטרפים נשנושים כאלו ואחרים שלבטח לא עוזרים למשקל). בדיוק בשל כך חשוב לשנות את החשיבה בנושא ולהבין שבראש סדר העדפויות יש להציב (לפחות פעמיים בשבוע) אימון אישי.

כעת נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר אודות שילוב כושר בחיי יומיום תובעניים. אם בעבר אימון כושר אישי נחשב כגחמתם של בעלי ממון, הרי שכיום הדבר שונה לחלוטין. כיום כל אחד ואחת אשר מעוניינים בכושר אינטנסיבי אך עם זאת המתאים להם באופן אישי למצבם הבריאותי, ללו"ז האישי שלהם ולא פחות חשוב מכך – לאתגרים והיעדים שהם רוצים להציב לעצמם, יכול לבחור בשיטה הנ"ל.

מעבר ליתרונות הרבים שציינו לעיל, השילוב של אימון הכושר נעשה כאשר המתאמן בוחר את הימים והשעות שנוחות לו ואילו המאמן מגיע עד למקום המפגש (בין אם מדובר על ביתו של הלקוח שמעוניין להיכנס לכושר, בין אם מדובר במקום ציבורי ובין אם מדובר על כך שהמתאמן רוצה שמאמן הכושר יגיע עד למקום עבודתו) – מה שניתן להסיק מקביעת מקום המפגש בשעה מסוימת היא העובדה שהמתאמן איננו יכול "להתחמק". המאמן מציף אותו באנרגיות וממש "מכריח אותו" לצאת מהאדישות ולהתחיל להתאמן. עוד טיפ מאתנו אליכם – מתי שמחפשים אימון כושר אישי ע"י מאמן, חשוב שהוא יהיה אדם מקצועי ובעל ניסיון בתחום כמו מאמן כושר אישי של  personaltrainers.co.il. מאמן אישי שצבר ניסיון יודע בדיוק אילו תרגילים להתאים לכל אדם, כלומר את תוכנית האימונים המתאימה לו וזאת ע"פ: גיל, מצב בריאותי, היסטוריית אימונים בחד"כ וכו'.

חשוב לאנשים אשר רק מתחילים רצף אימונים לא להעמיס יתר על המידה באימונים עצימים, ולהיות קשובים למאמן הכושר.

יתרון נוסף אשר מאמני הכושר האישיים מביאים איתם הנו הניסין העשיר שלהם בבניית תפריטים ושילוב תזונה מתאימה כחלק אינטגרלי בחייו של המתאמן, דבר שהוא לא פחות חשוב מהאימון עצמו.

השילוב של כל האלמנטים הללו מצליחים לגרום גם לאדם העסוק ביותר לפנות לפחות שעה ביום לערוך אימון כושר. אין ספק – על ידי שיטה זו ניתן לנצח את השגרה התובענית!

ומה עם אימון כושר לאנשים מבוגרים?

אין ספק שמאמן כושר אישי יודע גם להתמודד עם בניית תוכנית אימון אישית גם לאנשים מבוגרים יותר: גילאים 60 פלוס. מחקרים מצאו שלטווח ארוך תוכנית מסודרת ועצימה (בהתאם ליכולתיו של המתאמן) משפיעה ותורמת חיובית הרבה.

התועלת שניתן להיווכח הנה שיפור משמעותי בסיבולת השריר ושיפור ניכר בכח המתאמן, מה שגורם להתפתחות מגמה חיובית במסת השריר מה שמביא אותנו לשיפור בתפקוד ובתפוקה של המתאמן. כמו שידוע ההתמדה באימון כושר מאוד יעילה ויכולה להביא אנשים מבוגרים לביצוע מטלות היומיות באופן שהוא כמעט עצמאי לגמרי.יתרון נוסף באימון כושר אישי הנו שהמתאמן המבוגר יכול לקבוע עם המאמן בביתו או במקום נוח ונגיש אחר. אם בחרתם בכל זאת "ללכת" על אימון לבד ללא מאמן אישי בשלב זה וההליכה שלכם כבר מקשה עליכם, תמיד תוכלו למצוא מבחר קלנועיות לרכישה שיעשו את החיים שלכם הרבה יותר קלים. אחת החברות המתחמחות בייצור קלנועיות הנה גלגל יציב קלנועית שם תמצאו איכות הולמת לכספכם.

כלים