חברת "אביבי מטבחים", אחת מ-4 יצרניות המטבחים המובילות בישראל, משיקה בימים אלה אולם תצוגה חדש בהשקעה של 5 מיליון שקלים. האולם החדש ימוקם ברחוב הסדנאות 11 בהרצליה פיתוח וישתרע על שטח של כ-500 מ"ר.

כלים

במקביל להשקת אולם התצוגה החדש, החברה משיקה קולקציית מטבחים חכמים המושתתת על עקרון המטבח החכם – SMART KITCHEN. בכל אחד מהמטבחים בקולקציה החדשה הוטמעו פתרונות יצירתיים המבוססים על עקרונות ה-SMART KITCHEN אשר יכולים להשפיע משמעותית על חיי היום יום של המשתמש במטבח.

מדובר בפתרונות המספקים מענה לאתגר השטחים הלא מנוצלים – דוגמת תוספת של מגירות אחסון הממוקמות בשטח הפנוי שנמצא בתחתית המטבח (הצוקל), או פתרונות המגדילים את שטחי העבודה והאכילה ע"י שימוש במשטחים מוסתרים שנשלפים ומסילות חכמות וכן פתרונות המסתירים את הבלגן במטבח בעזרת מערכת של דלתות ומחיצות.

כל המטבחים בקולקציה מצוידים במכשירי החשמל מהמתקדמים ביותר וכן תחנות לעגינת טבלטים, סמארטפונים ומערכות שמע. קולקציית המטבחים מתהדרת בקו עיצובי עכשווי ובנויה מחומרים חדישים הכוללים בין השאר חיפויי עץ מיוחדים, קוריאן, נירוסטה ואף בטון.

השקת הקולקציה ופתיחת אולם התצוגה החדש הם חלק ממהלך התרחבות כולל של החברה שמטרתו להרחיב את האחיזה בשוק הפרטי ובתחום מטבחי היוקרה לצד מטבחים איכותיים ומעוצבים המתאימים לכל כיס.

"אביבי מטבחים" היא בין 4 יצרניות המטבחים הגדולות ביותר בישראל. החברה מייצרת כ-300 מטבחים בחודש ומספקת אתעיליתהמטבחיםהביתייםלחברותהבנייההגדולותבישראל וביניהן אפריקה ישראל, אזורים, מנרב, גינדי, בוני התיכון, דלק נדל"ן, שיכון ובינוי ועוד. החברה הוקמה בשנת 1995 על ידי יצחק אביבי, שעוסק בתחום המטבחים משנת 1967. ל"אביבי מטבחים" 3 אולמות תצוגה (בראשל"צ, ר"ג וכרמיאל) אליהם יצטרף כאמור אולם התצוגה החדש בהרצליה. כמו כן, החברה צפויה לפתוח בקרוב אולם תצוגה נוסף באשדוד. פתיחתו של אולם התצוגה החדשה הינה חלק ממהלך שיווקי רחב היקף במסגרתו החברה השקיעה 38 מיליון שקלים בבנייתו של מפעל חדש בבני דרום.