כשאתם חוגגים את אירוע החתונה שלכם עם גן אירועים במרכז, יהנו האורחים שלכם מחוויה קולינארית משובחת. חברות הקייטרינג המשודכות לאולומת האירועים מבקשות להעביר את האורחים חוויה בלתי נשכחת של טעמים, ריחות וטקסטורות. אתם חוגגים חתונה בתל אביב? בקרוב מאד יזמינו גם אתכם אל ערב הטעימות, כשהמטרה היא לבנות תפריט מנצח לאירוע. איך תעשו זאת? כל התשובות לפניכם.

כלים
חתונה במרכז
חתונה במרכז

הצעד הראשון: מגיעים אל ערב הטעימות

ישנם הזוגות שבוחרים לוותר על ערב הטעימות, ובמקום להגיע בעצמם הם שולחים נציגים אל אולם אירועים בתל אביב שיבצעו את מלאכת הטעימות במקומם. אז אולי אתם בדיאטה לפני האירוע, אבל על ערב הטעימות לא מוותרים בשום אופן! עוד לפני שהאורחים שלכם יהנו מחגיגת המטעמים הנפלאה, אתם תעשו זאת קודם.

הצעד השני: טועמים כמה שיותר

אל ערב הטעימות עם גן אירועים בתל אביב אתם חייבים להגיע רעבים! מדוע? על מנת שתוכלו לטעום וכמה שיותר! ערב הטעימות הוא ערב גדוש באוכל טוב, אלכוהול משובח וקינוחים מתוקים שישאירו אצלכם טעם מתוק של עוד. המטרה היא שתוכלו לטעום מכמה שיותר מנות על מנת שתוכלו לגבש את דעתכם בקלות ביחס לתפריט שיוגש אצלכם באירוע. זיכרו כי יש לכם אחריות גדולה והיא להיות אלו שיחליטו מה האוכל שיוגש באירוע.

הצעד השלישי: מה אהבתם, מה פחות אהבתם

כעת, לאחר שטעמתם לא מעט מטעמים מהקייטרינג של אולם אירועים במרכז, עליכם לקבל החלטות! עליכם יהיה לסמן ולבחור מה אהבתם יותר, מה אהבתם פחות, מה אתם חייבים שיוגש באירוע שלכם ועל מה לחלוטין הייתם מוכנים לוותר. אל ערב הטעימות תוכלו להגיע עם בני משפחה או עם חברים קרובים, כך שחשוב שתקחו בחשבון גם את טעמם האישי שיוכל לחזק את דעתכם או להוסיף חוות דעת נוספת.

לבסוף: מניפה מגוונת – זה שם המשחק

זיכרו כי בסופו של דבר טעמים הם עניין של טעם, כך שלא כדאי לשלב בתפריט מנות שרק אתם אהבתם, אלא שגם הטועמים איתכם ביחד אהבו. לצד המנות החדשניות והמורכבות, מומלץ לשלב עם חתונה במרכז גם מנות קלאסיות שתמיד מצליחות ותמיד נמצאות אהובות על קהל האורחים. זיכרו כי אין חשיבות לגודל האירוע שלכם, וגם אם החתונה שלכם היא חתונה קטנה חשוב מאד להשקיע בערב הטעימות שכן יש לו השפעה גדולה על האירוע שלכם. השף והצוות הקולינארי יעמדו תמיד לרשותכם וישמחו לבנות איתכם את התפריט!