טיפים לפורים בטיחותי מאת אסתי לזר, בעלי מותג התחפושות הבינלאומי -LOLA: לדברי אסתי לזר "פורים הוא החג השמח בשנה, אך עם כל ההתלהבות והחגיגות צריך גם לשמור על בטיחות הילדים שלנו" הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כשאתם קונים תחפושת הוא – האם יש לה אישור ממכון התקנים. חשוב מאוד להקפיד לקנות תחפושות שעברו בדיקה של מכון התקנים הישראלי, לכן חשוב וכדאי לרכוש את התחפושת ברשתות גדולות ומוכרות.

כלים
צילום: טלי בקון
צילום: טלי בקון

הימנעו מקניית תחפושת המכילה חומרים דליקים כגון : נוצות, צמר גפן וכו. שימו לב שאין בתחפושת שרוכים או חוטים שעלולים להיכרך סביב הצוואר של הילד. ודאו שבתחפושת אין כפתורים או חרוזים קטנים שעלולים להוות סכנה בכך שהילד יכול לבלוע אותם בטעות.

כדאי לקנות תחפושת שהיא לא מסורבלת מדי, כזו שהילד יכול לפשוט וללבוש בקלות ולא תקשה עליו ללכת לשירותים. אל תשכחו שחג הפורים תמיד מגיע אלינו בעונה קרה ולכן חשוב לרכוש תחפושת שניתן ללבוש מתחת בגדים חמים כגון- גופיות ארוכות, גרביונים, טייצים וכו.

במידה והוחלט להוסיף גם פאה – הקפידו לקנות פאה קצרה ובכך תמנעו מאי נוחות של הילד או אפשרות שהיא תיתפס בחפצים חדים. על מנת שהתחפושת תהיה נוחה, ודאו שאתם רוכשים אותה במידה הנכונה שתתאים למידותיו של הילד. שימו לב שהריץ' רץ' תקין וניתן לפתוח ולסגור אותו בלי בעיה.

מסיכה צוהלת ושמחה היא מסיכה שיש לה פתחי אוורור במקומות הנכונים ושהראייה של הילד לא מוגבלת, כמו כן בדקו שהיא לא צמודה מדי לפנים ועלולה לחנוק את הילד. בבוקר לפני בית הספר/ הגן מגיע שלב האיפור – אנא בידקו את האיפור שאתם מורחים על פרצופי הילדים ו-ודאו שהוא אינו מכיל חומרים רעילים. מותג התחפושות הבינלאומי LOLA הוקם לפני 4 שנים על ידי עו"ד אסתי לזר. המותג נותן מענה לתחפושות איכותיות, יצירתיות ואופנתיות, במחירים השווים לכל כיס.

המותג LOLA מתמחה בעיצוב וייצור תחפושות לתינוקות, ילדים, בני נוער, נשים וגברים. התחפושות מתאפיינות בשימוש בבדים עשירים ואיכותיים, תפירה מקצועית, והן ניתנות לכיבוס וגיהוץ ובעלות אישור מכון התקנים. LOLA משווק בארץ ברשתות מובילות, כמו: רשת כפר השעשועים, ילדים ודרקונים, הפיראט האדום, רשת עידן 2000, להיט בראש, רשת מאמא יוקרו ובעוד כ 100 חנויות פרטיות ברחבי הארץ. כמו כן המותג משווק ברחבי העולם, כמו: ארצות הברית, ספרד, גרמניה, סין, קולומביה ועוד.

קולקציית התחפושות כוללת מאות דמויות של גיבורי על, כוכבים ודמויות שונות. הקולקציה מתחדשת פעמיים בשנה תוך התחשבות בביקוש ובטרנדים החמים בשוק העולמי והמקומי.