התפנה מעיסוקיו והגיע שמח וטוב לבב - עמוס תמם השחקן המוערך הגיע לשמח את ילדי "רות". ילדי המערך ההמטו-אונקולוגי בבית החולים רות רפפורט לילדים שברמב"ם, זכו לפני שעה קלה לביקור מפתיע של השחקן עמוס תמם.

כלים
צילום: פיוטר פליטר
צילום: פיוטר פליטר

הביקור, שאורגן על ידי עמותת עזר מציון, זכה לעניין רב כשהסלב האורח נענה לבקשותיהם של הילדים, הוריהם והצוות המטפל, הצטלם עם הנוכחים, שוחח עם המטופלים הצעירים והצליח לגרום להרבה חיוכים. עמוס תמם פרץ לתודעה כבר בשנת 2000 מאז הוא משחק על במות התיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע. השחקן המוכשר והאהוד במיוחד, ידוע גם באהבתו לארץ ישראל ונחשב לפטריוט גדול. בלב הגדול שלו מצא עמוס מקום להתפנות ולהגיע לשמח ילדים במשבר. כן ירבו כמותו.

אודות עזר מציון:

"עזר מציון" זוכת פרס ישראל לשנת תשס"ח, הינה העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. מאז הקמתה בשנת 1979, מושיטה "עזר מציון" סיוע ותמיכה רפואיים לחולים ולמשפחותיהם, לקשישים, לנזקקים ולאנשים במצבי משבר רבים ושונים, במטרה לסייע להם להתגבר על הקשיים והמכשולים העומדים בפניהם. המוטו של "עזר מציון" הינו הבחירה בחיים: הרצון האמיתי והמאמץ האדיר לתת לכל אדם באשר הוא, ויהיה מצבו קשה ככל שיהיה, את ההזדמנות לבחור בחיים.

"עזר מציון" מלווה את הנעזרים בכל שלבי ההתמודדות – עוטפת את החולים ומשפחותיהם בחום, באהבה ובמערך רחב של שירותים ייחודיים וחדשניים הניתנים בצורה מקצועית. שירותי העמותה ניתנים באמצעות כ – 14 מחלקות ו – 16,000 מתנדבים ב- 58 מוקדי פעילות הפרושים על פני 31 ערים, בכל רחבי המדינה. מעל 670,000 איש מכל הרקעים, המגזרים והגילאים, מסתייעים בשירותי העמותה מדי שנה. הודות לתחושת השותפות, לרצון הטוב ולהיכרות המעמיקה עם מצוקות החולים, הקשישים והמוגבלים, ממשיכה "עזר מציון" כל העת להתפתח, לאתר צרכים וליצור דרכים חדשניות שיסייעו להושיט יד לכל אדם, בכל זמן ובכל מקום.

ההקמה - חנניה צ'ולק, יליד שנת תשי"ד (1954), בוגר ישיבת פוניבז' בבני ברק, נשוי ואב לשישה עשר ילדים, מתוכם ארבעה מאומצים.

לתרומות ולהתנדבות בעמותה, פנו לאתר "עזר מציון" בכתובת: http://www.ami.org.il/