עיריית חיפה יחד עם אגודת הסטודנטים ומועצת הנוער העירונית יפגינו ביום א' הקרוב אל מול בית המשפט המחוזי שידון בצו העיכוב שניתן לריקון מיכל האמוניה ביום ראשון הקרוב ה- 26.2.17 יפגינו עיריית חיפה, אגודת הסטודנטים ומועצת הנוער העירונית אל מול בית המשפט המחוזי.

כלים
ראש עיריית חיפה, יונה יהב
ראש עיריית חיפה, יונה יהב

ההפגנה תחל בשעה 9:30 אל מול בית המשפט המחוזי ברחוב פ-ל ים 12 ותימשך לאורך הדיון שיתקיים בשעה 10:30. מועצת הנוער תשבית את הלימודים לחטיבה עליונה עם תום ההפגנה בשעה 12:00

יונה יהב ראש עיריית חיפה: "הנוער הצעיר, הסטודנטים, כמו גם הוריהם וכל תושבי חיפה והמפרץ מאוחדים במאבק העיקש לסגירת המיכל והוצאתו ממפרץ חיפה. לא נשתוק ולא נפסיק להילחם עד שיסולק לאלתר"

רם טורגמ'ן, יו"ר אגודת הסטודנטים בחיפה: "זהו לא מאבק פוליטי אלא מאבק על החיים עצמם- שלנו ושל המשפחות שלנו. מאבק שמטרתו למנוע את סכנת החיים שמרחפת מעלינו בקיומו של מיכל האמוניה במפרץ. אני קורא לכל הסטודנטים לבוא להפגין ולשתף ברשתות החברתיות. זה הזמן שלנו להשפיע"

אוראל וקנין, יו"ר מועצת הנוער העירונית: "הנוער החיפאי לא עומד מנגד ואינו שותק נוכח הסיכונים הקיימים במיכל האמוניה. אנחנו הולכים לבוא בהמונינו לבית המשפט. זהו נושא חשוב לנו וקיימנו דיונים רבים אודותיו. זה העתיד שלנו וזו זכותנו המוסרית וחובתנו למחות על כך"