על מנת לארגן אירוע או מסיבה כמו שצריך חשוב לשים דגש על החלק של ה DJ וכמובן של התאורן. כיום, הציוד האיכותי באירוע הוא שנותן את הטון, ולכן חשוב לדעת מהו הציוד הבסיסי ההכרחי שחייב להיות לתאורן ולתקליטן על מנת שהמסיבה תהיה אגדית. אז איזה ציוד כדאי שיהיה לתקליטן ולתאורן?

כלים

טיפים מאת שרון רייכטר השכרת הגברה ותאורה

קונטרולר – חשוב שה DJ יצטייד בקונטרולר איכותי. קונטרולר טוב יסייע לDJ לתכנן מגוון פעולות במהלך הערב ולתכנן את הסאונד הרצוי. שימו לב לרכישת מוצר שיאפשר הגעה אל תוצאות מרביות.

פלטת DJ – אלמנט 'מאסט' הוא פלטת DJ. שימו לב כי לפלטת CD כפול, חיבור USB ישיר לפלטה, תצוגת LCD אפשרות לתכנות 20 רצועות ותצוגת זמן.

נגן CD להקלטה של פלייבק – זהו מוצר מעולה לאירועים בהן רוצים לשיר במקום הזמר. הנגן מעולה לאירועי בר או בת מצווה. בדקו שיש לכם נגן בעל אפקטים מיוחדים, המתאים גם לזמרים מקצועיים, וגם לזמרים מתלמדים בו ניתן לשלוט בקלות.

בר לדים עם פנסים של 12 מנורות – אביזר תאורה מעניין הוא בר לדים הכולל שלט. אביזר זה מעולה לאירועים והוא קיים כבר שנים במסיבות ונותן אווירת וינטג'' בכל אירוע. חשוב שכאשר אתם רוכשים את הבר תרכשו כזה עם שלט.

פנס תומס לד – פנס תומס לד הוא אחד האביזרים הותיקים במקצוע. הפנס קיים מימי המסיבות הפרועות של סטודיו 54 בניו יורק והוא מוצר נפלא בכל מסיבה. זהו פנס צבעוני, עם אפשרויות עבודה לפי המוזיקה, צריכת חשמל נמוכה, עם רגליים שתומכות בו ולכן הוא נוח לישום, הוא מעניק צבעים עשירים, נפלא לכל סוגי ומיקומי המסיבות, ועובד לפי קצב המוזיקה - כך שהוא הופך את שיתוף הפעולה בין התקליטן והתאורן לנפלא!

מקרן לייזר – אחת המגמות שתפסו תאוצה בשנים האחרונות הוא הקרנת ארט וידאו בזמן מסיבות רייב. לכן מקרן וידאו הפך למוצר מבוקש בקרב אנשי סאונד, תקליטנים ואנשי תאורה. רכשו מקרן לייזר איכותי אך כזה שמתאים לתקציב שלכם.

קונטרולר תאורה – חשוב לשכור או לקנות בקר תאורה קומפקטי שיעזור לכם לשלוט בתאורה באירוע או במסיבה שבהם אתם מופיעים.

לסיכום, שיתוף הפעולה בין ה DJ לתאורן הוא הכרחי על מנת לקיים מסיבה מוצלחת. כדי שהשיתוף הזה יהיה מוצלחת חשוב להצטייד בציוד הנכון. בדקו איזה ציוד חסר לכם, מהו התקציב שעומד לרשותכם, וארגנו אירוע או מסיבה מוצלחת במיוחד. עוד טיפים תמצאו באתר Eventa חדשות מעולם האירועים - לתכנן אירוע כמו שצריך.