בואו נודה באמת. מתישהו לאורך הדרך הפכנו להיות תלויים במכונית שלנו, ואנחנו גם לא מרגישים עם זה רע. היא מובילה אותנו ממקום למקום בקלות, מאפשרת לנו להסיע את הילדים לחוגים, להגיע בזמן לפגישות ולסחוב את השקיות מהסופרמרקט מבלי לשבור את הגב.

כלים
הבעיה היא שברגעים מסוימים נדמה לנו שבלי הרכב הצמוד אנחנו קצת תקועים. אחד המצבים האלה הוא המצב שבו אנחנו מגלים שהדלת נעולה, המפתח לא בנמצא ואנחנו פשוט לא יודעים איך יוצאים מעסק הביש. אם כן, רגע לפני שאתם נכנסים ללחץ ומזמינים פורץ רכבים לא מקצועי בעיקר כי אין לכם זמן (או אנרגיות) לחפש קצת יותר, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב.

איתור פתרונות חלופיים

לרכב שלכם יש בוודאי יותר מדלת אחת, מה שאומר שאתם יכולים לנסות למצוא דרך חלופית להיכנס. נסו את הדלתות השונות, חפשו חלון שנשאר פתוח בטעות או כל דרך יצירתית אחרת להיכנס אל המכונית. זכרו שישנה גם חלופה נוספת, אם אין לכם את הזמן להזמין מנעולן רכב, והיא ניפוץ השמשה. אתם יכולים למצוא לעצמכם חפץ כבד שירסק את החלון ולהיכנס. מצד שני, יכול להיות שהמחיר שתשלמו יהיה גבוה מאוד. למען האמת, הגיוני מאוד להניח שהוא יהיה גבוה, שכן תיקון שמשות הוא סיפור יקר. אם כן, אולי מוטב שתשקלו שוב את האופציה להזמין פורץ רכבים שיחסוך לכם את העלות וגם את כאבי הראש.

מנעולן רכב – לא רק לשעת חירום

שירותיו של מנעולן רכב הם פתרון מצוין כשאתם תקועים מחוץ לרכב, בין אם משום שהמפתח נתקע בפנים ובין אם משום שאבד לכם ואין לכם מושג איפה הוא יכול להסתתר. אלא שהמנעולן הוא האדם האידאלי לא רק במצבי החירום הללו, אלא גם לצרכים שגרתיים אחרים. למשל, אם אתם זקוקים לשכפול מפתח, להתקנת מערכת אזעקה, לאיפוס קודן או להתקנתו, או לשיפור מערכת הנעילה שלכם, זה הוא האדם הנכון עבורכם. אם תקדימו ותאתרו מנעולן רכב מקצועי ואמין מבעוד מועד תהיו מוכנים גם לשלל המצבים הללו, וגם למצב הלא נעים שבו אתם תקועים מחוץ לרכב, ללא פתרון. חסכו זמן, כסף, מתח והרבה חששות, והזמינו פורץ רכבים מקצועי שיחלץ אתכם.